العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 02-09-2010, 12:41 AM
الصورة الرمزية gadix
gadix gadix غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس برمجيات

gadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud of
افتراضي رد: أدب الرحلات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

ولذلك دائما تجد الهدوء فى قطارات الصعيد المكيفة وحتى ان حاول شاب ان يشغل اغنيه من تليفونه المحمول فبعد اقل من دقيقتين يجد من شخط فيه لكى يغلقها ولايستطيع الاعتراض لانه يمكن ان يتطور الموضوع الى مالايحمد عقبا ه
بعكس الوجه البحرى لاتجد الهدوء فى القطارات المكيفة الا فى الدرجة الاولى فقط
واما الدرجة الثانية المكيفة فتجد اغنيه من هنا واغنيه من هناك ولا احد يتحدث
واما القطارات العادية فهى اشبه بميدان العتبة الساعة 2 الضهر هيصة وزمبليطة ووش (دوشة) لاينقذك منها الا قدوم محطتك لكى تنزل
ولله فى خلقه شئون
فعلا زي ما حضرتك قلت في مشاركة سابقة
درجات القطار تمثل درجات الشعب المصري
ناس عايشة في هيصة و عشوائيات و ناس تانية مصر بالنسبة جنة بس جنة في الدنيا بس

سبحان الله و الحمد لله و لا اله الا الله و الله اكبر و الحمد لله علي نعمة الاسلام و رضيت بالله ربا و بالاسلام دينا و بمحمد صلي الله عليه و سلم نبيا و رسولا

اكتب ان شاء الله ولا تكتب انشاء , بارك الله فيكم
قديم 02-09-2010, 04:56 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gadix مشاهدة المشاركة

ألف مليون سلامة ليك يا استاذ خالد
شفاك الله و عافاك

و شكرا ليك يا استاذ sad-bird علي تعاطفك مع مواضيعي انا و الله زعلان انها اتشالت من هنا و الله ده كان شرف ليا انها وسط مواضيع الاستاذ خالد و تخيل ان من ساعة ما انفصلت في موضوع تاني يدوبك بيجيلها مشاهدة واحدة كل يومين
اولا /اشكرك شكرا جزيلا على دعائك لى بالسلامة
ثانيا / انا بعتذر لكل اخوانى هنا عن تكملة الموضع لانى ممنوع من مغادرة السرير لمدة4 ايام تنتهى السبت وساستكمل ان شاء الله ابتداء من يوم الاحد
ثالثا / انا مش عارف الاستاذ حازم مشرف القسم عمل كده ليه انا كنت طلبت حذف موضوعات الفول والزواج وحددت صفحات معينة ولما راجعتها لقيت فيها مواضيع لايجب ان تحذف فنقلتها تانى لكن فوجئت بيه قسمها الى 3 موضوعات
ولذلك انا بدعوك تكمل رحلاتك هنا لان ده شىء يشرفنى وكمان علشان منشـتـتش الناس
وسيبك من الموضوع التانى اللى طلعهولنا الاستاذ حازم ههههههههههههههههه(احنا بنشاغب معاك ياعم حازم رغم المرض احسن تاخد الموضوع على انك مفرق الجماعات )
ولذلك موضوعاتك هنا لسه موجودة وهتلاقيها هيا وموضوع ساد بيرد عن محمد على
وياعم انا اتشرف بيك وتحكى هنا مش فى مكان تانى احسن بتوع كتاب ابلة نظيرة ينطو فيها
اخيرا / الموضوع امانة فى رقبتكم لحد م ربنا يشفينى ان شاء الله
قديم 02-09-2010, 09:49 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

ثانيا / انا بعتذر لكل اخوانى هنا عن تكملة الموضع لانى ممنوع من مغادرة السرير لمدة4 ايام تنتهى السبت وساستكمل ان شاء الله ابتداء من يوم الاحد
ثالثا / انا مش عارف الاستاذ حازم مشرف القسم عمل كده ليه انا كنت طلبت حذف موضوعات الفول والزواج وحددت صفحات معينة ولما راجعتها لقيت فيها مواضيع لايجب ان تحذف فنقلتها تانى لكن فوجئت بيه قسمها الى 3 موضوعات
وسيبك من الموضوع التانى اللى طلعهولنا الاستاذ حازم ههههههههههههههههه(احنا بنشاغب معاك ياعم حازم رغم المرض احسن تاخد الموضوع على انك مفرق الجماعات )
وياعم انا اتشرف بيك وتحكى هنا مش فى مكان تانى احسن بتوع كتاب ابلة نظيرة ينطو فيها
شفاك الله وعافاك وتقوم لنا بالسلامة ان شاء الله وليك عليا مدخلوش غير بعد اربع ايام وبعد كدة انا مش مسؤل

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 02-09-2010, 10:02 AM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

شفاك الله وعافاك ان شاء الله تقوم بالسلامة وترجع لينا بسرعة

لا خلاص انا سامحته مش زعلان منه خلاص ( قال يعني انا اقدر اقول غير كده يلغي عضويتي على طول هههههههههههه)

لا خلاص مفيش ابلة نظيرة تاني
فيه لكي سيدتي
وطبق اليوم
ههههههههه

يا خووووووووووووووووووووووفي من موضوع الامانة اللي في الرقبة ده فيه ناس هتقبلها مراجيح هنا
لكن متخافش سايب وراك اسووووووووووود

انت خلص بس وخف بسرعة وسيبك من الدلع ده دول شوية زغزغة وانت اكبر من المسائل دي

خلي بالك من صحتك وترجع بالسلامة

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 02-09-2010, 10:05 AM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

شفاك الله وعافاك وتقوم لنا بالسلامة ان شاء الله وليك عليا مدخلوش غير بعد اربع ايام وبعد كدة انا مش مسؤل

ومتدخلوش ليه بعد 4 ايام
انت تدخل وتقول اللي عندك بس من غير مراجيح لغايه لما يبقى يرجع بالسلامة نبقى نقلبها مراجيح زي محنا عاوزين في وجوده مش من وراه

R OSE4U

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون