العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 06-02-2010, 08:06 AM
mrx970 mrx970 غير متواجد حالياً

mrx970 will become famous soon enoughmrx970 will become famous soon enough
افتراضي رد: تقرير عن النيوسيراتو أثناء و بعد صيانة الآلف !

تسلم ايدك يا دكتور
قديم 06-02-2010, 09:30 AM
مورو مورو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مترجم

مورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to behold

اسف يا دكتور يظهر انى سببت لك ازعاج كبير
قديم 06-02-2010, 09:30 AM
atgps atgps غير متواجد حالياً

atgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.ahmed lotfy مشاهدة المشاركة

معلش يا دكتور فيه ناس بتبقي محتاره اوي و محتاجه حد يقولها تروح فين او حتي رأي نهائي وانا كنت من الناس لحد وقت قريب ...

يا جماعه الدكتور قال رأيه الشخصي ... والتقييم النهائي ده بختلف من واحد للتاني

يعني انا مثلا راكب سكودا A5 2007 ولما ركبت الالنترا قولت عليها زباله(لكن هيا عربيه معقوله و كويسه) لكن لو واحد تاني كان راكب مثلا شاهين حيقول عليها ممتازه .. انا

شايف انها بتختلف من واحد للتاني وده رأيي ... يعني منفعش أقول دي عربيه ممتازه

اوي او وحشه اوي لان فيه حد ممكن يقرأ كلامي و يتخذ قراره عليه ودي مسئوليه

. الافضل اني اقول العيوب و المميزات اللي انا شوفتها و كل واحد يقرر ان كانت دي

مناسبه ليه او لأ ... زي الدكتور ماعمل كده

انا اسف علي الاطاله و اسف لو كلامي ازعج اي عضو ده رأيي فقط .. بس حسيت ان الموضوع ده عامل ازمه و خصوصا مع الدكتور
شكرا يا دكتور، والله أنا كنت عايز أرد بنفس الكلام والحمدالله انت قلت كل اللى فى نفسى، جزاك الله خيرا
قديم 06-02-2010, 02:31 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled al sharif مشاهدة المشاركة

.... بس والله عندي سؤال أنا شفت سيارات كيا الشكمان بتعها خارج من الإكصدام الخلفي ومدي شكل جميل وعربيات لا هو فيه فرق .. ولا سيارات الوكيل بتنزل كده والخليجي كده
العربيات ال sx فقط هى الى فيها الشكمان الى تقصده

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 07-02-2010, 07:00 AM
dr.ahmed lotfy dr.ahmed lotfy غير متواجد حالياً

dr.ahmed lotfy has a spectacular aura aboutdr.ahmed lotfy has a spectacular aura about

انا حسيت اني لازم أقول الكلام ده لأني مريت بنفس الوضع وعارف الحيره اللي الواحد بيكون فيها

وفي نفس الوقت حسيت ان كفايه عليك اعادة كتابة الاجابه كل يم تقريبا

الاخوه الاعضاء اعذروا الدكتور و الناس اللي بتكتب تقارير لانه بتسأل نفس السؤال من كل عضو و بيرد نفس الرد كل مره ممكن تكون اول مره بتسأل بس فيه غيرك كتير سألوا والعضو صاحب التقرير يرد كل مره بنفس الاجابه وبعد مده صاحب التقرير بيزهق من كتر تكرار الاجابه ... فأرجو ان احنا نعذر بعض وده في الاول و لاخر عمل تطوعي

واسف لو كان كلامي ازعج اي عضو و انا مقصدتش بكلامي شخص محدد