العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 113

قديم 17-04-2010, 10:32 AM
elwesemy elwesemy غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا مصرى بكل فخر

elwesemy is on a distinguished road
افتراضي رد: تجاربى المريرة ومشاكلى مع الاسبرانزا A114

شكرا على الحوار الطيب
وبارك الله فيكم
قديم 17-04-2010, 11:02 AM
الصورة الرمزية meemee
meemee meemee غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ادارية/
هواياتي: الرسم

meemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond repute

ptmnlo123per154علي فاكرة انا فاهمة الكلام ده الحمد لله كويسة انا اصلا عندنا بيجو 504 وبيجو 406 في البيت يعني من اكتر من 30 سنة واحنا عندنا عربيات فرنساوي مع ذلك اخويا معة اسبيرانز الجديدة الكبيرة اللي هي 116A وبشكر فيها جدا جدا ومع ان كان عنده قبلها جيب شيروكي فالقصة قصة استعمال برضه ؟
ولو الصيني وحش اووووووووي كان من اول الناس اللي عرفو اخويا لان كان عند عربية شخصية من هو عنده 13 سنة يعني تخيل جميع انواع العربيات من الماني والفرنساوي واالامريكي ركبهم وكان بغير BMWوبويك وانا مقصدتش ان الاسبيرانزا احسن منهم لكن اقصد انه كعهربية مش وحشة ولا حاجة بالنسبة لقتتها عربية محترمة خصوصا الاسبيرنزا الكبيرة و لعربية معه بقلها سنتين او اكتر وبيشكر فيها وهو واحد مش اول مرة يجيب عربية ولا مش عارف الفرق بين العربيات بس في ناس بتتكلم وخلاص وفي ناس اول ماتجي تدور تدور علي الشكل تكون عربية رخيصة نفس الوقت و ماعندهش خبرة في معاملة العربيات ومعرفة امكانيات العربية فتخيربيها وترجع تقول العربية وحشة وزفت هما اصلا سوايتقهم وحشة وجليهم تقلية اتمني تكون فهمت قصدي القصة مش رخيص وغالي ومستعمل وجديد
اتمني تكون المعلومة وصلت ......

meemee hamza
اللهم لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
قديم 17-04-2010, 11:16 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

يعنى يا ميمى اخوكى كان معاة جيب شيروكى وباعها وجاب سبيرانزا
اسمحيلى يعنى من غير زعل دة حاجة غريبة فعلا طيب اية كانت وجهة نظرة من كدة اكيد فى سبب وسبب كبير كمان
وبعدين يعنى مش لوحدكم احنا كمان كان عندنا بيجو 505 بقالها 30 سنة بردة كنا جايبنها زيرو وكانت ب 11000
بس بعتها من شهرين للاسف الشديد
وبعدين انا مقوتلش ان الصينى وحش لكن انا مقتنع ان كل عربية تمنها فيها
طيب هسألك سؤال انتى طبعا اكيد ركبتى الجيب شيروكى والاسبيرانزا الى معاكم دلوقتى انتى شايفة انهم واحد فى الخامات والتقفيل ؟؟؟ بغض النظر ان دى جيب ودى سيدان مع مرااعاة بردة الجيب كانت موديل كام ؟؟
وطبعا الاستخدام بيفرق وانا قولت الكلام دة

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 30-04-2010, 04:59 PM
سالم ملوح سالم ملوح غير متواجد حالياً

سالم ملوح will become famous soon enough

انا شايف ان الكلام هادا مبالغ فيه يعنى ايش الباب سقط وانت ماشى ليه مربوط بحبال ودابت
قديم 05-06-2010, 03:05 PM
الصورة الرمزية maxxatta
maxxatta maxxatta غير متواجد حالياً
من انا؟: راجل بحب العربيات جدا
التخصص العملى: محامى
هواياتي: اسمع مزيكا والافلام الغربية وده غير قيادة العربيات بمزاج

maxxatta has a spectacular aura aboutmaxxatta has a spectacular aura about

انا فعلا ما بصدقش الجرايد عشان كده انا فى المنتدى عشان اعرف من الى راكب وفعلا فى النار او فى جنه العربية هو الى يقدر يحكم مش الصحفى لاى قاعد فى التكييف
ممكن سوال بعد اذنك انا كنت فى الاتو ماك امبارح ولقيت الجريت وول البيرى ب54 والباندا ب 47 والايه 113 ب50 ومحتارح بعيد عن السعر اجيب مين وليه