العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > صور وفيديو الأعضاء

صور وفيديو الأعضاء مكتبة صور ولقطات فيديو بواسطة أعضاء المنتدى

قديم 01-12-2010, 09:07 PM
الصورة الرمزية Badr Salah
Badr Salah Badr Salah غير متواجد حالياً
من انا؟: عايش في ملكوت الله
التخصص العملى: محلل اقتصادي
هواياتي: مشاهدة الأفلام الأجنبية

Badr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant future
افتراضي رد: صور مقابلة الجمعة 26/11/2010 فى دريم لاند

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bahi مشاهدة المشاركة

أحمد بك بدر ... أنت حضرت معانا المقابلة وصورت بكاميرتك ... نفسنا تضيف الصور اللى عندك لو سمحت.

انا كمان بضم صوتي للأستاذ هشام ويا ريت تقدر تضيف الصور
يعني لو ممكن في اسرع وقت وان شاء الله نشوف الصحبة الحلوة تاني في الأوتو كروس

سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم

نبذة صغيرة عن تقنية المستقبل (السيارات الكهربائية)
http://www.masrmotors.com/vb/showthr...739#post315739

الماتركسوية يتفضلوا يتفرجوا علي صور ماتركس متظبطة
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=42365
قديم 01-12-2010, 09:41 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

على فكره يا استاذ هشام عماد ده كان فاكر انك زعلان منى بجد
وده طبعن بفضل الاستاذ سيف و عمرو
يا كريم يا حبيبى انت عارف انا بحبك اد ايه . بس بصراحه اللى انت عملته مع استاذ هشام دا مش يزعله هو بس انما يزعلنا كلنا منك لأن استاذ هشام حبيبنا كلنا . وبعدين انت بتحاول تقنع الناس بغير كده عشان تزوغ من الـ 500 جنيه اللى انا اتفقت معاك عليه .
كيمو احنا كلنا حبايب ومافيش حد يقدر يزعل منك انت بالذات لأنك بجد والله انسان مهذب جدا ومحترم وقلبك ابيض تماما . وكل الكلام اللى انا قلته دا مجرد هزار معاك طبعا ودا محبه واخوه .

Saif El Deen
قديم 02-12-2010, 12:14 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

يا كريم يا حبيبى انت عارف انا بحبك اد ايه . بس بصراحه اللى انت عملته مع استاذ هشام دا مش يزعله هو بس انما يزعلنا كلنا منك لأن استاذ هشام حبيبنا كلنا . وبعدين انت بتحاول تقنع الناس بغير كده عشان تزوغ من الـ 500 جنيه اللى انا اتفقت معاك عليه .
كيمو احنا كلنا حبايب ومافيش حد يقدر يزعل منك انت بالذات لأنك بجد والله انسان مهذب جدا ومحترم وقلبك ابيض تماما . وكل الكلام اللى انا قلته دا مجرد هزار معاك طبعا ودا محبه واخوه .
يا سلام على كلامك الجميل ده يا استاذ سيف لكن الى و صلك المعلومه غلط احنا اتفقنا على 600 مش 500
على شان 200لاستاذ هشام و 200لحضرتك و 200لاستاذ عمرو
ها اى خدمه يا سيدى

كريم على
قديم 02-12-2010, 04:57 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

يا سلام على كلامك الجميل ده يا استاذ سيف لكن الى و صلك المعلومه غلط احنا اتفقنا على 600 مش 500
على شان 200لاستاذ هشام و 200لحضرتك و 200لاستاذ عمرو
ها اى خدمه يا سيدى
يا حبيبى ربنا يباركلك يا جميل . سلملى على معتز كتير .............

Saif El Deen
قديم 02-12-2010, 05:04 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

يا حبيبى ربنا يباركلك يا جميل . سلملى على معتز كتير .............
حاضر يا استاذ سيف هوصله سلامك
و ممكن تلاقيه ناطط فى قلب الموضوع دلوقتى

كريم على