العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > الاخبار المحلية

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل أنت مؤيد أم معارض لمشروع احلال السيارات الملاكى؟
مشروع رائع...( مؤيد ) 17 70.83%
مشروع سئ...( معارض ) 7 29.17%
المصوتون: 24. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 01-06-2010, 10:56 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: إعتداء اسرائيلى على سفن أسطول الحرية ومصرع 19 ناشط‎

المقاومة شعارنا
لا تصالح
لا اعتراف
لا تفاوض
ودة اللى حيموت اليهود واى انسان عميل
قديم 01-06-2010, 10:57 PM
الصورة الرمزية luckyman

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

ماذا تنتظر من الحرية وأنت كســيح
قديم 01-06-2010, 11:35 PM
omda8185 omda8185 غير متواجد حالياً

omda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة luckyman مشاهدة المشاركة

المقاومة شعارنا
لا تصالح
لا اعتراف
لا تفاوض
ودة اللى حيموت اليهود واى انسان عميل
فين ياعم الكلام مخلاص مكانش اتعذر
من بعد ما حماس مسكت السلطة والمقاومة بقت ضعيفة وبلا انيابptmnlo123per199.اسرو ا كلب يهودي اسمه شاليط ونامو عليهptmnlo123per1101
فين ايامك يا احمد ياسين رحمة الله عليك.كنت بصحى من النوم اسمع عن عمليات استشهادية من رجاله وستات دلؤتي مبنسمعش غير ضرب اليهود الكلاب للفلسطنيين
وناس من فتح قبضو على ناس من حماس والعكس.والشعب هو اللي بيدفع تمن الخلافات دي.
نفسي بقا يارب نتقابل انا قصاد كلب يهودي ptmnlo123per1116.وعزة جلال الله لما بفتكر اليوم ده بيتهيألي اني هاكله بسنانيptmnlo123per113 واشرب من دمه بجد والله مش هزار. انا شايل منهم كتييييييييييرptmnlo123per 111 ومستنى اليوم اللي هفضي فيه غليلي ptmnlo123per135.بس ادعوا العمر يطول ويقصر عمر حكام العرب الخونةptmnlo123per12
قديم 01-06-2010, 11:47 PM
الصورة الرمزية luckyman

للاسف علم اسرائيل بيرفرف فى سماء القاهرة وعلى تراب مصر اكبر علم وعلى النيل على الاقل حد يحاول يحرقة او ينزله ولو ما كنتش الحدود مقفوله مكنتش المذبحة حصلت لكن مصر غالقة الحدود شىء يجعل الانسان يخجل من عروبتة او مصريتة
قديم 02-06-2010, 12:05 AM
omda8185 omda8185 غير متواجد حالياً

omda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to behold

لولا ان نبينا محمد عربي انا كنت اتمنيت ان مكنش عربي وشتمت كل العرب مش عشان خذلو فلسطين بس دول خذلو الدين.انا مش عارف والله ازاي الناس عارفة انها هتتحاسب وتقف بين ايدين المولى.المشكلة مش بس في العلم محنا ياما حرقنا اعلام بس ده مبيغيرش من الواقع شيء. الواقع ان احنا امة ضعيفه ذليله كل البشر عايزة تنهش فيها ونفسي اعرف ليه العرب مش قادرين يتحدوا لحد دلؤتي وكانهم اغبيا مش بيتعظوا من التاريخ اصلا

الكلمات الدليلية
مصر, الطرق, اسعار السيارات فى مصر, انخفاض اسعار السيارات, تخفيضات, تستورد, غاز طبيعى, مرسيدس بنز, توك توك