العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

قديم 18-11-2010, 02:27 AM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: متوسط اسعار المستعمل هذا الاسبوع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bsion مشاهدة المشاركة

السلام عليكم:
ممكن لو سمحت سعر سيارة مرسيدس 300 sel موديل 1986 كاملة أوتوماتيك بحالة فوق الممتازة..
مع خالص الشكر
تساوى 65000

قديم 18-11-2010, 02:31 AM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Ibrahim a مشاهدة المشاركة

عندي سيارة مرسيدس 190D نمر اسبانية بحالة جيدة جدا .. هل ممكن تدخل مصر؟ مع العلم اني لي اكثر من 20 سنة باسبانيا ؟؟ والسيارة موديل 86
المعلومة أنك تكون أول مالك للسيارة لكن سنة الصنع والسماح للموديل الأدنى كام ؟ لا تتوافر المعلومة

قديم 18-11-2010, 04:55 AM
bsion bsion غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيب

bsion is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د0تامر محمد مشاهدة المشاركة

تساوى 65000
لك جزيل الشكر
قديم 18-11-2010, 02:55 PM
bobakr bobakr غير متواجد حالياً

bobakr is on a distinguished road

دكتور تامر كل سنة وانت طيب وعيد سعيد علينا جميعا

لادا سمارا هتشباك 4 ابواب موديل1992 وارد المانيا (يعني مواصفات اوربية) تقفيل الماني موتور بلغاري 5 سرعات فابريكة من الداخل و الخارج ليست مكيفة ولكن بها دفاية
- تساوي كام من فضلك
- وايهما افضل هي ام الفيات 128
- واخبار قطع الغيار خاصة انا من الزقازيق
واعتذر ان كنت قد اثقلت عليك
قديم 18-11-2010, 04:23 PM
الصورة الرمزية hossamhussein0
hossamhussein0 hossamhussein0 غير متواجد حالياً
من انا؟: مهووس بالعربيات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: العربيات

hossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant future

دكتور تامر

كل سنة و حضرتك طيب

سمعت ان المرسيدس الشمامة (74 - 78 )بقي سعرها في الارض و بتعمل 14 و 15 و كلام من ده و المعدلة من 78 الي 83 بتعمل من 25 الي 35 الف فهل الكلام ده صح ؟؟؟ أنا كلامي عن الـ 2000 سي سي

طبعا المرسيدس ركوبة لا يعلي عليها وا ينفعش نقارنها بعربيات ثانية ، أنا فاهم ده كويس جدا بس انا كنت محتاج رأي الخبير خاصة اذا ما تم ادخال معاملات الصيانة و قطع الغيار و استهلاك البنزين و عمر السيارة نفسه ايضا في الاعتبار

فهل سيادتك تنصح باقتناء اي منهما ام مثلا بعض البدائل الاخري المتاحة اللي انا شايف انها ممكن تبقي افضل كحالة نوعا ما (اكسنت - جولف 3 موديل93 94 - سيفيك 93 - بي ام 316 87 88 - جولف 2 87 88 و اوفر الفرق)

مع العلم بان الافضلية الشخصية عندي هتكون لقيمة شراء مناسبة و تكاليف تشغيل مقبولة .

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم عدد خلقه و رضا نفسه وواسع رحمته و زنة عرشه و مداد كلماته

الحمد لله و لا حول و لا قوة الا بالله و الله اكبر عدد ما كان و ما سيكون ملئ الفراغ و ملئ السكون

الكلمات الدليلية
مصر, اسعار المستعمل, اسعار السيارات, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, سيارة مستعملة للبيع, دايهاتسو تريوس