العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > اليابانى العام

قديم 18-12-2012, 06:38 PM
الصورة الرمزية magdy_c_c
magdy_c_c magdy_c_c غير متواجد حالياً

magdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رجعنا تاني لمسابقه الياباني!!!!!!!!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة svneleven مشاهدة المشاركة

همة ايه يا باشا أنا ما عرفتش و لا عربيه من اللي انت حطتهم الا عن طريق الحاج جوجل. ربنا يقويك و تعرف تجيب عربيات مش معروفة. أقول لك فكرة حلوة حاول تشوف كتاب عربيات قديم و طلع منه صورة و اعمل لها سكان و سلملي علي جوجل.

طيب احنا عاوزين نشوف أى كرامة
عن طريق جوجل ، عن طريق الجن الأزرق عوزين نبين أى كرامة
علشان نستفيد من خبرة حضرتك ،
......................... ......................... ...
......................... ......................... ...
......................... ......................... ....
أنا مش هاكمل
هو المفروض أ / حمدى يرد
بس أنا حاسس أن كلام حضرتك فيه استهانة كبيرة بآراء كل الأعضاء و خصوصا ً المشتركين فى المسابقة
هاقول لك على حاجة حلوة
النهاردة فى المسابقة أنا هادى لحضرتك فرصة لحد الساعة الواحدة صباحا ً علشان تحل المسابقة ، و نستفيد من خبرة حضرتك طبعا ً
الساعة الواحدة و الخمس دقايق أنا ان شاء الله هاطلع بالحل الصحيح
و على فكرة أنا مش هابدأ الحل خالص غير بعد الساعة واحدة حتى لو أى حد تانى جاوب ، أنا بس مستنى أشوف الحل النموذجى بتاع حضرتك
علشان استفيد ،،،
ما انا لسا عضو جديد بق
ههههههههههههه
قديم 18-12-2012, 08:17 PM
الصورة الرمزية tarbook
tarbook tarbook غير متواجد حالياً
من انا؟: خالد صلاح الدين سمير
التخصص العملى: Computer Science
هواياتي: السيارات واسماك البحار

tarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond repute

وانا معاك يا أ. مجدى

اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شريك له واشهد ان محمد رسول الله عليه افضل الصلاه والسلام على الحبيب المصطفى

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

قديم 19-12-2012, 01:30 AM
الصورة الرمزية hyundai 2005
hyundai 2005 hyundai 2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق للسيارات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: عاشق للسيارات والتعديلات

hyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond repute

المســـــــــــــــــــــ ـــــــــابقه الرابعه والتلاثون

يالا يا رجاله مصر موتورز فين الوحوش ؟ نوع العربيه دي ايه وسنه الصنع كام وشويه معلومات عن المحرك والاداء ؟ هه صعبه شويه المره دي ...

برجاء وضع اجابه وحيده لكل عضو وسيلتفت لاول اجابه لكل عضو فقط
الجائزه المره دي جامده 250 نقطه تقييم + 8معطر جو امريكي حظ سعيد للجميع

لمن لا يعرفني
http://www.masrmotors.com/vb/member.php?u=50931

لتجاره قطع الغيار الاستيراد والجديد ومقاوله سيارات الحوادث
(لانوس - نوبيرا - كيا سيراتو - تويوتا - لانسر - هيونداي - اوبترا - اوبل - متسوبيشي )

اقوي مقابلات الاسكندريه فى اجازه نصف العام 2013
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=105128
قديم 19-12-2012, 02:07 AM
الصورة الرمزية tarbook
tarbook tarbook غير متواجد حالياً
من انا؟: خالد صلاح الدين سمير
التخصص العملى: Computer Science
هواياتي: السيارات واسماك البحار

tarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond repute

الساعه عدت 1.10 محدش جاوب خالص من حقى اجاوب واخد الجايزه

Devon GTX 2010

اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شريك له واشهد ان محمد رسول الله عليه افضل الصلاه والسلام على الحبيب المصطفى

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

قديم 19-12-2012, 02:12 AM
الصورة الرمزية magdy_c_c
magdy_c_c magdy_c_c غير متواجد حالياً

magdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond repute

ما عليش بقى الساعة الواحدة و الخمس دقايق زى ما اتفقنا
هذه السيارة
ماركة
Devon GTX
موديل السيارة
2010
معلومات عن السيارة:
سيارة رياضية من الطراز الأول ( السوبر )
Super Sport
و هى سيارة أمريكية الصنع كلاسيكية المظهر و لكنها تبدو مفتولة العضلات فمقدمتها ذات خطوط انسيابية قوية ( عريضة المنكبين )
هههههههه
و لها بابان مجنحان وتلاحظ فى المقدمة غطاء محرك السيارة طويييييييييل و لكنه ملفوف بشكل انسيابى راااااائع ، و هذه السيارة مبنية من مزيج من ألياف الكربون
و مواد سبائكية أخرى تحافظ على خفة وزن السيارة
و مع أن السيارة خفيفة إلا أن معدل ثباتها يكاد يصل إلى النسب الأعلى فى العالم هذا طبعا ً بفضل الشكل الانسيابى الهائل و الذى بطبعه يعطى ايروديناميكية عالية جدا ً
تفيد فى المحافظة على ثبات السيارة على أعلى معدل للسرعة ، و مما يحافظ على الثبات أنها مزودة بعجلات من قياس 18 - 10 بوصة فى الأمام و 19 - 13 بوصة فى الخلف
و من الداخل السيارة جميلة جدا ً مصنعة من خامات عالية الجودة ،
بها الكثير من الأزرار التى تعمل باللمس و كلها لها وظائف متعددة ،
و موتور السيارة من طراز V10 ذو 8.4 لتر ( ضخم جدا ً ) ينتج 650 حصان عند عزم دوران 6100 لفة فى الدقيقة
و ناقل الحركة يدوى مكون من 6 نسب

: soccer_372:

و الله يا أخ تاربوك أنا ما كنت هاجاوب خالص علشان أشوف الأخ اللى بالى بالك كان هيقول ايه؟؟؟
بس لما حضرتك جاوبت اضطريت انزل
ههههههههههه