العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 30-09-2009, 02:33 AM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هام جدا 00 أعضاءالمنتدى فى خطر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

بس لو الموضوع زاد عن الضرب والشتيمة ووصل للموز بالمكسرات هعترف عليك انت وسومو وحازم وبايو واسلام شاهين وكيمو وحورس وتيفا ومصطفى واحمد (كل اللى اسمهم احمد)

ptmnlo123per1116
هو انا اسمي جه في التنظيم ؟؟؟
بصراحة انا كنت داخل أرد وأعمل فيها "عنتر فجلة" وأقول كلام يهد الجبال وفداك يا مصر موتورز وأموت أموت و تعيش مبادئي وتسقط الحكومة الغاشمة والنظام المستبد ولا للتوريث وكفانا فساد حكومي و ..... و..... إلى أخره من هذه العنتريات
بس إللي فوقني صوت "ساندرا" وهي بتصرخ و بتعيط بالأمريكاني وكأنها بتقوللي بلاش يا بابا أحنا عاوزينك مين هايدينا المصروف لو أتسجنت مع الناس الوحشه بتوع مصر موتورز؟

عشان كده مرضيتش أكتب اي حاجه من إللي كنت داخل أقولها وآثرت السلامه

ياللا ماعطلكومش بقى عن مسيرة جهادكم
قديم 30-09-2009, 02:41 AM
الصورة الرمزية فاطومه المصريه
فاطومه المصريه فاطومه المصريه غير متواجد حالياً
من انا؟: بنوته مصريه تعشق الخير وتحب الحريه ^_^
التخصص العملى: طالبه تجارة &_^ سابقا... التسويق حاليا
هواياتي: التصميم والنت والقراءة فى السياسه

الموقع: بلادى مفتوحة كالسماء تضم الصديق ؛ وتمحو الدخيلا ومنى الحقيقة.. منى الخيال وعندى الجمال، وعندى آمال
فاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Payoo مشاهدة المشاركة

هو انا اسمي جه في التنظيم ؟؟؟
بصراحة انا كنت داخل أرد وأعمل فيها "عنتر فجلة" وأقول كلام يهد الجبال وفداك يا مصر موتورز وأموت أموت و تعيش مبادئي وتسقط الحكومة الغاشمة والنظام المستبد ولا للتوريث وكفانا فساد حكومي و ..... و..... إلى أخره من هذه العنتريات
بس إللي فوقني صوت "ساندرا" وهي بتصرخ و بتعيط بالأمريكاني وكأنها بتقوللي بلاش يا بابا أحنا عاوزينك مين هايدينا المصروف لو أتسجنت مع الناس الوحشه بتوع مصر موتورز؟

عشان كده مرضيتش أكتب اي حاجه من إللي كنت داخل أقولها وآثرت السلامه

ياللا ماعطلكومش بقى عن مسيرة جهادكم
هههههههههههههه
ساندرا انقذتك

انا بحبها وموش بعتلى صورتها خالص ptmnlo123per144

بس خلاص اسمك جه فى التنظيم
حضر نفسك يا استاذى العزيز

اللهم انزل نورا من نورك عليه
اللهم نور له قبره ووسع مدخله وآنس وحشته
اللهم ارحم غربته وارحم شيبته
اللهم اجعل قبره روضة من رياض الجنة . لا حفرة من حفر النار
اللهم أغفر له وارحمه واعف عنه واكرم نزله
قديم 30-09-2009, 02:51 AM
الصورة الرمزية هيثم شاهين
هيثم شاهين هيثم شاهين غير متواجد حالياً
هواياتي: بحب السيارات

هيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond repute

ان لله و ان اليه راجعون
( احنا بتوع مصر موتورز يا اخونا )
ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
قديم 30-09-2009, 02:58 AM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

أيها السادة الكرام جاءنا النبأ التالى

رصدت الاجهزة الامنية تحركات للمتهم صلاح عبد النبى
وهو عمال يحرق ف أوراق ويرميها م البلكونة ويقال أنها منشورات كانت جاهزة للتوزيع على المواطنين

كما رصدت الاجهزة تردد من أخونا العزيز أحمد كار على السفارة الاستراليه وطلبه للجوء السياسى

أما كبيرنا الدكتور عبد السلام موافى فقد وردت اخبار عن مراقبته فى السعودية بعد رصد الاجهزة الامنية أتصالاته الهاتفيه مع أفراد
مشتبه بانتماءهم الى جماعات محظورة ومنظمات ممنوعة من الصرف

قديم 30-09-2009, 03:08 AM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

أنت بالذات عشان حبيبى يا بايو
أجلت موضوعك شوية
ده أنت بالذات وقعتك كوحلى مسخسخ مع البعده اياهم
أنت متهم بانك المحرض الاساسى لكل المظاهرات بوصفك رئيس
جماعة مليون مظاهرة عشان الارض تبقى طاهرة
والكاتب الرسمى لكل المنشورات المحظورة ومؤلف بارع للشعارات ضد الحكومة
وفوق ده كله متهم بأنك المحرض الرئيسى على مظاهرات المحلة
واعتصام خبراء العدل
ربنا معاك ومعانا