العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 23-11-2012, 12:41 PM
الصورة الرمزية spider_amrdiab
spider_amrdiab spider_amrdiab غير متواجد حالياً
من انا؟: انا الذى نظر الاعمى الى ادبى
التخصص العملى: اخصائى تخاطب
هواياتي: قيادة السيارات

spider_amrdiab is a name known to allspider_amrdiab is a name known to allspider_amrdiab is a name known to allspider_amrdiab is a name known to allspider_amrdiab is a name known to allspider_amrdiab is a name known to all
افتراضي رد: اية اكتر حاجة ممكن تستفزك وانت سايق؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حسن عبد الرحمن مشاهدة المشاركة

السلام عليكم وكل عام وحضرتكو بكل خير وكل الأمة الأسلامية

انا بقى وأعوذ باللة من قولت أنا ممكن أفوت حاجات كتير من اللى الناس بتعملو معايا الا حاجة واحدة واحد يولع النور العالى ويرزعة ليا فى المراية وأتعمى بقى علشان تعديه حتى لو السكة مش سمحة انك تعدية أو يولعة فى عينيك علشان يعميك ويلبسك فى أى حاجة الكلام ده لما يبقى ورايا واللى بيحصل كالاتى:
1- بوسعله السكة.
2- وسعتله ومرديش يعدى بخلية يشد معايا ولبسه فى أقرب سيارة والأغلبية بلبسة فى أتوبيس عربية نقل المهم انو هو اللى يزعل بس.
من كام يوم بشارع قناة السويس بالإسكندرية جيب شيروكى وحطط فوانيس شبورة ياما جدا بطريقة بيخة ومنور النور العالى طلبت منه بايدى انو يطفى النور مطفهوش والسكة مش مسعدة أنى أوسعله وطلبت منه لتانى مرة يطفى النور ولا طفه لما السكة فتحت وجريت كنت بالسيارة لادا 2106 بسرعة 60 كيلو متر بالساعة وهو فاتح ورايا وبردة مولع النور العالى فجاءة أنا وبدون سابق أنذار من كثرة حنقى دوسة فرامل خطر علشان يلبس فيا من وره علشان أخليه يصلحه وأطلب معاينة واقراف ... اللى جاب.... علشان يحرم الحمد لله فادنى وزعقت شوية معاها بس بأحترام وحرقت لها دمه شوية وسبته دلوقتى وأنا على كورنيش الإسكندرية وأنا ماشى بعد الشاطبى ورايح على سان ستيفانو وماشى فى الحارة الشمال وأحد طالع من شارع جانبى من اليمين الى أقصى الشمال ففاديته وكان هيلبسنى فى الجزيرة لولا أردة الله ومعتذرش ولا حتى قال أسف اتكلت على الله وراءه وبشد علشان أجيبه وأتكت أنتظار علشان أنا كنت ناوى اعمل معاه مصيبة وكنت عايز أنبه الناس اللى ورايا علشان يخليلهم ليخبطو فينا هو شافنى وأنا جاى لقيته فتح زجاج السيارة وبيعتذر ليا أقسم بالله العظيم انا كنت ناوى والنية لله أنى البسة فى حوالى خمس عربيات وبعد كده أطلعه على الرصيف ولبسة فى عامود نور والحمد لله أمتصت غضبى لما أعتذر ربنا يبعدنا عن الشر الحمد لله أسف أنى طولت عليكم بس انا كنت مضايق دلوقتى ولما تكلمت مع حضراتكم هديت الحمد لله.

أخوكم محمد

من كلامك شكل سنك صغير
ايه اللى بتقوله ده
خمس عربيات ايه اللى تلبسو فيهم
انت عايز تموت الناااس؟؟؟
لو اعتبرنا ان ده حصل يعتبر قتل عمد
و عقوبة القتل العمد
و من قتل مؤمنا متعمدا فجزاءه جهنم خالدا فيها ابدا و غضب الله عليه و لعنه و اعد له عذابا عظيما

انا الذى نظر الاعمى الى ادبى و اسمعت كلماتى من به صمم ...فالخيل و الليل و البيداء تعرفنى و السيف و الرمح و القرطاس و القلم
قديم 23-11-2012, 07:26 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة spider_amrdiab مشاهدة المشاركة

من كلامك شكل سنك صغير
ايه اللى بتقوله ده
خمس عربيات ايه اللى تلبسو فيهم
انت عايز تموت الناااس؟؟؟
لو اعتبرنا ان ده حصل يعتبر قتل عمد
و عقوبة القتل العمد
و من قتل مؤمنا متعمدا فجزاءه جهنم خالدا فيها ابدا و غضب الله عليه و لعنه و اعد له عذابا عظيما
مش كل اللي تقراه تصدقه عشان في ناس كتير بتبااااااااااااااالغ يعني انت لو حد زنق عليك لازم يخليك تعمل حدثة يا عم كبر دماغك

قديم 23-11-2012, 08:05 PM
AhMeD_HassaN_2010 AhMeD_HassaN_2010 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: خريج تجارة شعبة لغة انجليزية

AhMeD_HassaN_2010 is a jewel in the roughAhMeD_HassaN_2010 is a jewel in the roughAhMeD_HassaN_2010 is a jewel in the rough

أول حاجه اللى بيزمرو كتير يخربيت كدا ومعظمهم بتوع تكسيات وعربيات نقل ..ايديهم مش بتتشال م الكلكس

وكمان بتوع الزينون اللى بيعمو الناس وماشيين جوة البلد وعاميين البشر كلهم اقوم انا فاتح العالي وعامي اهلو بردو ..
وكمان الموتسيكلات اللى بتطير حواليك زي الدبان ربيت كدا ..
ربنا يلطف بينا
وكمان الناس الباردة اللى عارفة انك ماشي سريع ويعدو بردو من قدامك رخامة
وكمان يعدو ببطىء ال يعني كدا راجل ..
قديم 23-11-2012, 08:47 PM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Marlborooo مشاهدة المشاركة

واللع انا قريت موضوعك وهو حلو بجد

واقعدت افكر ايه اكتر حاجة بتدايقني في السواقة ملقتش

مفيش اي حاجة بتدايقني خاااااااااالص وانا سايق بكون بارد و ريلكس مشغل اغاني ولو الجو حر بشغل التكيف وعايش حياتي اللي عايز يكسر عليا براحته معنديش مشكلة اللي عايز يخبطني براحته ولا في الدماغ
انا بكون عامل حساب كل الناس اللي ماشية وانا اللي باخد بالي
ولما حد بيخبطني بنزل اقوله حصل خير

: Wkiss5:
:playing_m usic::play ing_music:
قديم 23-11-2012, 09:08 PM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute

انا اكتر حاجه بتضايقنى على الطريق اتنين البارد ودول كتيير اوى
واللى بيرمى زبالتوا من العربيه ببقى عايز اولع فيه