العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 28-05-2012, 11:24 AM
الصورة الرمزية رفيق
رفيق رفيق غير متواجد حالياً

رفيق is a name known to allرفيق is a name known to allرفيق is a name known to allرفيق is a name known to allرفيق is a name known to allرفيق is a name known to all
افتراضي رد: مفاجأة من العيار الثقيل بالأدلة : تزوير 3 مليون صوت لصالح شفيق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سلفيه مشاهدة المشاركة

مش ملاحظ ان حضرتك كلامك متناقض

اولا تعيب عليا

انى اصدق الخبر على شفيق

وفى نفس الوقت

تعطى لنفسك الحق فى تصديق

الاشاعات على الشيخ حازم
على فكرة كلامك انتى الى متناقض علشان انتى مش قادرة تصدقى ان ابو اسماعيل طلع كذاب بحكم المحكمة ولجنة الانتخابات ياريت تصدقو وتعيشو الواقع انة برة الانتخابات ولو عندك حكم محكمة على الفريق شفيق ياريت تثبتى ذلك

الله لا اله الاانت سبحانك انى كنت من الظالمين الا رسول الله نحن فداك يارسول الله
قديم 28-05-2012, 11:39 AM
الصورة الرمزية رفيق
رفيق رفيق غير متواجد حالياً

رفيق is a name known to allرفيق is a name known to allرفيق is a name known to allرفيق is a name known to allرفيق is a name known to allرفيق is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سلفيه مشاهدة المشاركة

الاسلام

قالى

لا اكون شاهد زور

و عايزنى اسيب الناس تختار بحريه

طيب ليه عمال تدعى الناس لانتخاب شفيق

وبعدين

انا مااجبرتش حد

وده رايى

هو حضرتك بتدى نفسك حريه الراى والتعبير والتصديق للاخبار ونقل الاخبار والحكم عليها

وفى نفس الوقت
تحرم عليا هذه الحقوق
على فكرة انتى كدة بتتجاوزى حدودك ازاى تتهمى الى عاوز ينتخب الفريق شفيق بشهادة الزور وعلى فكرة كل متكلمى حد حينتخب شفيق تقوليلة نفس الكلام اتقى اللة شوية وهاتى برهانك على كلامك وبعدين انا بقول انا حنتخب احمد شفيق انا حر ومقولتلكيش انتخبية انتى حرة بس مش عشان انا بقولك حقيقة ابو اسماعيل الكذاب الكذاب الى انتى مش قادرة تصدقى او مش عايزة تصدقى علشان مكنتوش تتوقعو من الشيخ الجليل ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه انة يطلع كذاب بالمستندات فوقو من الوهم الى انتم عايشين فية ومتتهميش حد بعد كدة بشهادة الزور من غير اثبات ا الدين مقلش نرمى الناس بالباطل اتقو الله

الله لا اله الاانت سبحانك انى كنت من الظالمين الا رسول الله نحن فداك يارسول الله
قديم 28-05-2012, 04:06 PM
سلفيه سلفيه غير متواجد حالياً

سلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رفيق مشاهدة المشاركة

على فكرة كلامك انتى الى متناقض علشان انتى مش قادرة تصدقى ان ابو اسماعيل طلع كذاب بحكم المحكمة ولجنة الانتخابات ياريت تصدقو وتعيشو الواقع انة برة الانتخابات ولو عندك حكم محكمة على الفريق شفيق ياريت تثبتى ذلك
مع ان الشيخ حازم مش موضوعنا

الان

بس

انا ممكن اصدق كلامك

عن شرط

تجيب لى حكم المحكمه اللى حكم على الشيخ حازم

بالكذب كما تقول كده

حسب معلوماتى المؤكده للجميع

ان الشيخ حازم

اخد حكم من المحكمه ان امه مصريه
مائه بالمائه

ولكن بقى
عندنا

المحكمه العليا للرئاسه
والماده 28

المخصصين

لشفيق
قديم 28-05-2012, 04:12 PM
سلفيه سلفيه غير متواجد حالياً

سلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رفيق مشاهدة المشاركة

على فكرة انتى كدة بتتجاوزى حدودك ازاى تتهمى الى عاوز ينتخب الفريق شفيق بشهادة الزور وعلى فكرة كل متكلمى حد حينتخب شفيق تقوليلة نفس الكلام اتقى اللة شوية وهاتى برهانك على كلامك وبعدين انا بقول انا حنتخب احمد شفيق انا حر ومقولتلكيش انتخبية انتى حرة بس مش عشان انا بقولك حقيقة ابو اسماعيل الكذاب الكذاب الى انتى مش قادرة تصدقى او مش عايزة تصدقى علشان مكنتوش تتوقعو من الشيخ الجليل ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه انة يطلع كذاب بالمستندات فوقو من الوهم الى انتم عايشين فية ومتتهميش حد بعد كدة بشهادة الزور من غير اثبات ا الدين مقلش نرمى الناس بالباطل اتقو الله

لو سمحت

انا لم اتجاوز حدودى

وليس من طبعى الشكوى من احد للاداره

ولن اقبل لنفسى

اهانه من احد

فارجو التزام السلوك الراقى معى فى الحوار

وان اختلفت معك فى رايك

فانا لست عدو لك
قديم 28-05-2012, 04:31 PM
الصورة الرمزية samirayad
samirayad samirayad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الهندسه الميكانيكيه والكهربيه

samirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fourseasons مشاهدة المشاركة

طب و النبى سؤال..........مسالتش نفسك مين ال جاب الصوره ديه....ده على فرض انها صحيحه.................... .... و يا ريت قولنا 1000000000 مرة متغلتش و تقل ادبك على الناس ال انت ما تعرفهمش عشان احنا مش حنسمح بقلة الأدب و اذا كنت بتدعم مرشح فقول فيه شعر .لاكن متغلطش فى ناس تانية "

يقول الله تعالى : " يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا يَسْخَرْ قَومٌ مِّن قَوْمٍ عَسَى أَن يَكُونُوا خَيْرًا مِّنْهُمْ وَلَا نِسَاء مِّن نِّسَاء عَسَى أَن يَكُنَّ خَيْرًا مِّنْهُنَّ وَلَا تَلْمِزُوا أَنفُسَكُمْ وَلَا تَنَابَزُوا بِالْأَلْقَابِ بِئْسَ الاِسْمُ الْفُسُوقُ بَعْدَ الْإِيمَانِ وَمَن لَّمْ يَتُبْ فَأُوْلَئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ

يا ريت من الأدارة مراجعة المواضيع شويه عشان كده بقى كتير و الله
إزاى حضرتك عاوز الإداره تراجع المواضيع

لإحساسك بأن الدكتورsilverlite أخطأ فى حقك

ولكنك فى واقع الأمر

من قمت بالتجاوز الغير مقبول فى حقه

----------------------

فهو لم يقول عليك أنت بصفتك

أنك نصاب لتزوير البطاقات ( بغض النظر عن كونها مزوره أو مفبركه )

ولكنك

غلطت فيه بصفته وأتهمته بأنه ( قليل الأدب )

ألا ترى أن كلامك هذا غير طبيعى ومتناقض مع بعضه .......؟

مينفعش كده يابشمهندس !!!!!!!!!!

قال رسول الله

إن الله ليملى للظالم ............حتى إذا أخذه .....لم يفلته

صدق رسول الله

م/سمير