العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام > مراكز الصيانة

مراكز الصيانة كل ما يتعلق بمراكز الصيانة و ورش الإصلاح و تجارب الأعضاء معها

قديم 16-12-2012, 11:27 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجرربتى مع مركز المتحدة وصيانة ال50 الف كم هاااااااام جدااااااااا

عاوز عنوان ومكان المركز بالتفصيل الممل لأن جارى معاه اسبرانزا 516 وعاوز يصلحها
قديم 16-12-2012, 04:34 PM
محمود حسين المتحدة محمود حسين المتحدة غير متواجد حالياً
المصرية لصيانة السيارات الحديثة AMA

محمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to all

بسم الله الرحمن الرحيم

والله مش قادر اوصف سعادتى بانه والحمد لله تم ازالة اسباب سوء التفاهم معاك يابشمهندس ياسر .... وانه الصورة وضحت لحضرتك ...... وطبعا بشكر كل من ساهم بالمشاركة فى الموضوع وخصوصا الاستاذ محمد تيسير

واناالحقيقة كان لى تعليق اخير على الموضوع عشان بس انه اضمن ما يحصلش اى سوء تفاهم مع البشمهندس ياسرتانى واللى والله بعتبره حاليا اخ وصديق اعتز بصداقته لو هيقبل ده طبعا ..... وسيحتوى تعليقى ايضا على طلب صغير لو هينفع من ادارة المنتدى واللى انا متأكد انه ما يترددوش على اى حاجة فيها خير ... بس انا الحقيقة مشغول جدا دلوقتى ومش هاعرف اكتب التعليق ده دلوقتى النهاردة الاحد وانا فى البيت والاختين الحلوين رحمة وايمان بناتى مش سايبنى فى حالى وبالعافية عرفت اكتب الكلمتين دول .....

شكرا لحضراتكم جميعا
قديم 16-12-2012, 09:55 PM
eng_yeso eng_yeso غير متواجد حالياً

eng_yeso will become famous soon enougheng_yeso will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود حسين المتحدة مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمن الرحيم

والله مش قادر اوصف سعادتى بانه والحمد لله تم ازالة اسباب سوء التفاهم معاك يابشمهندس ياسر .... وانه الصورة وضحت لحضرتك ...... وطبعا بشكر كل من ساهم بالمشاركة فى الموضوع وخصوصا الاستاذ محمد تيسير

واناالحقيقة كان لى تعليق اخير على الموضوع عشان بس انه اضمن ما يحصلش اى سوء تفاهم مع البشمهندس ياسرتانى واللى والله بعتبره حاليا اخ وصديق اعتز بصداقته لو هيقبل ده طبعا(محمود بية دة شرف لى والله) ..... وسيحتوى تعليقى ايضا على طلب صغير لو هينفع من ادارة المنتدى واللى انا متأكد انه ما يترددوش على اى حاجة فيها خير ... بس انا الحقيقة مشغول جدا دلوقتى ومش هاعرف اكتب التعليق ده دلوقتى النهاردة الاحد وانا فى البيت والاختين الحلوين رحمة وايمان بناتى مش سايبنى فى حالى وبالعافية عرفت اكتب الكلمتين دول .....

شكرا لحضراتكم جميعا
ربنا يخليلك بناتك يا رب انا عارف اد اية انت مشغول معاهم وانت فى البيت اصلى مجرب دة مع بنتى وعامة احنا فى انتظار ردك وتعليقك اللى انت عايز تكتبة فى اى وقت
قديم 16-12-2012, 10:40 PM
cmatcho cmatcho غير متواجد حالياً

cmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond repute

الحمد لله
تم التفاهم وازاله اسباب الخلاف
لكني مصمم ان المتحده محتاجين يراجعوا اسعار الصيانه وقطع الغيار
قديم 16-12-2012, 11:53 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

عاوز عنوان ومكان المركز بالتفصيل الممل لأن جارى معاه اسبرانزا 516 وعاوز يصلحها
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=52373

:06A7 D5~132:

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/