العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 04-07-2011, 06:19 PM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الثورة المصرية علي خطي الثورة الفرنسية

ايه كمية الكبر و الغرور الى بتركب كتير من الى بيخشو جيش و شرطة دول, نبرة التعالى ديه تدل على ضعف و نقص مش قوة ابدا, بعدين كتير مننا دخل الجيش سواء ظباط او عساكر فبلاش نبرة التعالى ديه, ابطال كتير دخلو حروب حقيقية ﻻ بيتعالو و ﻻ يتكبرو و هم دول الرجالة بجد,,,,,,,,,

سلم الحكم للعسكر و ادى صوته للى معملش الثورة=

قديم 04-07-2011, 06:20 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

ولو مش يهمك اداب الاسلام اللى شملت حتى التعامل فى الحرب ومع الاسرى ان شاء الله يكونو كفرة ومفيهاش استخدام البيادة على الراس

عامة وصفك وموقفك من البشاعة اللى تخلينى حتى معلقش عليه واسيبة شاهد على طبيعة تفكيرك

انا بس عايز اسألك بشكل برجماتى بعيداً عن العواطف ولا الاداب ولا الدين ولا اي حاجة

كان ايه شعورك وانت حاطط رجلك على راس بنى ادم ؟؟

وايه الفائدة الميدانية من انك تحط رجلك على راسة وهو نايم على الارض ؟؟ يعنى ده يفيد بايه مثلاً
هو ممكن ينطحك براسه وهو نايم على الارض مثلاً فحبيت تثبت راسه كويس قبل الدبح ولا ايه ؟؟
فهمنى واعذر جهلى بالتكتيكات العسكرية المتقدمة اللى حضرتك بتعرضها علينا ؟
بعد كلا ابو نورا مافيش كلام
بجد ابو نورا برافوا

كل اللي انا نت عايزه اقولوا قالوا وزياده كمان
ياريت اشوف ردك ايه علي سؤال ابو نورا

كان ايه شعورك وانت حاطط رجلك على راس بنى ادم ؟؟

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 04-07-2011, 06:32 PM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

حضرتك ممكن مش واخد بالك او حاجه او ممكن برضو احنا لسه الصبح والتركيز مش آآآد كده

طبعا مفيش مقارنه بين الرسول العظيم صلي الله عليه وسلم

وبين الثوار الاحرار الشرفاء الاشاوسه الاكاوته المغاوير المجاهيم المغاتير بتوع 6 برسيل وبتوع التحرير اللي هيولعوها نار ويخلوا الشرطه "سوسن" والجيش "الفت" >>الله يرحم يوم ماكانوا بيجروا قدامنا زي القطط الفطسانه ....
محسسنى انك بتحارب اسرائيل, وبلاش كلام بنجريهم قدامنا ده انسى ان ده حيحصل تانى و بعدين متتفشخرش انك بتجرى ورا ناس عزل نت السلاح ديه مش رجولة

سلم الحكم للعسكر و ادى صوته للى معملش الثورة=

قديم 04-07-2011, 06:47 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

حضرتك ممكن مش واخد بالك او حاجه او ممكن برضو احنا لسه الصبح والتركيز مش آآآد كده

طبعا مفيش مقارنه بين الرسول العظيم صلي الله عليه وسلم

وبين الثوار الاحرار الشرفاء الاشاوسه الاكاوته المغاوير المجاهيم المغاتير بتوع 6 برسيل وبتوع التحرير اللي هيولعوها نار ويخلوا الشرطه "سوسن" والجيش "الفت" >>الله يرحم يوم ماكانوا بيجروا قدامنا زي القطط الفطسانه ....

المبدأ حضرتك في العفو عند المقدرة والاستاذ فادي ضرب مثل بجنوب افريقيا وقانون المصالحه الوطني اللي حافظ علي المجتمع كنسيج واحد من "السود والبيض"

ياريت بس يكون التعليل كويس يعني
لا يستطيع احد ركوب ظهرك الا اذا كنت محنيا
مارتن لوثر

ان الموت في سبيل الحريه لاشرف من الحياه في الظلام
جبران خليل جبران

خير لك ان تظل صامتا ويظن الاخرون انك ابله خير ان تتكلم فتؤكد لهم الظن
ابراهام نينكولن
لا اقصد اهانه اي شخص انا هي مقولات احترمها واحبها كثيرا

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 04-07-2011, 07:18 PM
الصورة الرمزية m.genedy
m.genedy m.genedy غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري
التخصص العملى: مدرب كرة قدم - محاسب ضريبى
هواياتي: كرة القدم-الكمبيوتر-السيارات

m.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lost2008 مشاهدة المشاركة

ايه كمية الكبر و الغرور الى بتركب كتير من الى بيخشو جيش و شرطة دول, نبرة التعالى ديه تدل على ضعف و نقص مش قوة ابدا, بعدين كتير مننا دخل الجيش سواء ظباط او عساكر فبلاش نبرة التعالى ديه, ابطال كتير دخلو حروب حقيقية ﻻ بيتعالو و ﻻ يتكبرو و هم دول الرجالة بجد,,,,,,,,,

كلامك صحيح وهناك الكثيرين
منمن يلتحقون بالكليات العسكرية او الشرطة
يغلب عليهم شىء من الغرور..!!
وهو ايضا مايحدث مع من يلتحقوا بكليات
الطب والهندسة. هى ثقافة مجتمع وليس لها دخل بالثورة او بما يحدث
الان بين الاجهزة الامنية وطوائف الشعب المختلفة..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mar mar مشاهدة المشاركة

بعد كلا ابو نورا مافيش كلام
بجد ابو نورا برافوا

كل اللي انا نت عايزه اقولوا قالوا وزياده كمان
ياريت اشوف ردك ايه علي سؤال ابو نورا

الانسة بتهدى النفوس؟
كلنا نعرف ان هناك من يستحقون
قطع روؤسهم وليس فقط وضع بيادة فوقها!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mar mar مشاهدة المشاركة

لا يستطيع احد ركوب ظهرك الا اذا كنت محنيا
مارتن لوثر

ان الموت في سبيل الحريه لاشرف من الحياه في الظلام