العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 23-09-2012, 12:07 AM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute
افتراضي موضوع كلنا بنعاني منه

اكيد كلنا عنينا لما جينا نبيع عربيتنا القديمه واتصدمنا وسمعنا اسعار غريبه من التجار اللي بيشتروا فعاوزين نتناقش ونشوف اسهل طريقه لبيع عربياتنا بسعر السوق الطبيعي مش تبقي ف الاربعينات ونلاقي تاجر بيتكلم ف 30 الف
.
.
.
.
.
انا عن نفسي شايف ان احسن حاجه حتت ورقه ع الزجاج الخلفي وفيه السياره للبيع و رقم التليفون وطبعا الموديل بس فيه ناس بتقول الطريقه دي ليها عيوبها بتحسس اللي قدامك انك هتموت وتبيع وده طبعا بيقلل سعرها عندهم حتي لو ما رشتش اكصدام
قديم 23-09-2012, 12:24 AM
mira lada mira lada غير متواجد حالياً

mira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to behold
افتراضي رد: موضوع كلنا بنعاني منه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el gendy مشاهدة المشاركة

اكيد كلنا عنينا لما جينا نبيع عربيتنا القديمه واتصدمنا وسمعنا اسعار غريبه من التجار اللي بيشتروا فعاوزين نتناقش ونشوف اسهل طريقه لبيع عربياتنا بسعر السوق الطبيعي مش تبقي ف الاربعينات ونلاقي تاجر بيتكلم ف 30 الف
.
.
.
.
.
انا عن نفسي شايف ان احسن حاجه حتت ورقه ع الزجاج الخلفي وفيه السياره للبيع و رقم التليفون وطبعا الموديل بس فيه ناس بتقول الطريقه دي ليها عيوبها بتحسس اللي قدامك انك هتموت وتبيع وده طبعا بيقلل سعرها عندهم حتي لو ما رشتش اكصدام
بالعكس انا شايف ان دى طريقة فعالة بس المشكلة ان التجار بيدوسوا فى اى اعلان و يبقوا عايزين يموتوا العربية.انا شايف انك تحدد السعر فى اول مكالمة تليفونية و اللى عاجبة اهلا و سهلا.
قديم 23-09-2012, 10:12 AM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: موضوع كلنا بنعاني منه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mira lada مشاهدة المشاركة

بالعكس انا شايف ان دى طريقة فعالة بس المشكلة ان التجار بيدوسوا فى اى اعلان و يبقوا عايزين يموتوا العربية.انا شايف انك تحدد السعر فى اول مكالمة تليفونية و اللى عاجبة اهلا و سهلا.

كلامك فعلا صح وكمان لازم الواحد يكون حازم ف ردوده علي السعر البعيد عن السوق ويفضل يكون السعر فيه كسر يعني 40500 او 35500 عشان اللي قدامك يفهم ان الفصال هيكون ف ال 500 جنيه بس مش ف عشر الاف جنيه