العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > ميكانيكا السيارة

ميكانيكا السيارة يحتوى على المعلومات الفنية عن المحركات و أجزاءها و ناقل الحركة (الفتيس) و القابض (الدبرياج) و تجارب الصيانة الميكانيكية

قديم 22-07-2012, 10:32 PM
الصورة الرمزية محمد حسن عبد الرحمن
محمد حسن عبد الرحمن محمد حسن عبد الرحمن غير متواجد حالياً
هواياتي: معرفة وتجميع المعلومات عن السيارات واحب اصلح اى حاجة بايدى

محمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond repute
مميز أنا اليوم جيبلكم تجربتى عن السيارة لادا 2106 من حيث المحرك

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم أمبارح كنت رايح انا وواحد صاحبى إلى المكس وأنا ساكن فى محرم بك - الإسكندرية المهم دائما من ساعت مشتريت العربية منذ عدة أسابيع كنت أحس ان العربية مخنوقة فالمهم علشان أنا مطلعتش المكس قبل كدة بالعربية فخليت صديقى هو اللى يسوق وهو قال للى شوف لما تركب العربية ديه من تحت رجلى هتبقى عمله أزاى بجد يا جماعة العربية أختلفت 360 درجة بجد بقت جرية بطريقة فظيعة ولما تجريها تبقى عايزة تجرى كمان وكمان مش مخنوقة من المشى من كتر ما بقف فى آشارات وأمشى على الأول والتانى وبعدين فرامل أول وتانى لا العربية بقت كل متديها بنزين وتديها غيار تبقى عايزة تجرى كمان وكمان والفرق هنا انو كان بيسوقها ومريح المكينة وفى نفس الوقت بجرى وانا فعلا من الناس اللى بتصدق ان المعدن بيحس أيوة بيحس انا ركبت العربية من تحت رجاله كانها مش عربيتى الادا لا ديه بقت حاجة تانية الله يبركله ويخليه ليا العربية تحس انها بقت فيرارى الفارميو مش لادا وديه تجربتى عن اللى حصل معايا لو حد حصل معاه قبل كدة حاجة زى دية يحكيلنا ويقولنا ويعرفنا ويفهمنا ونتناقش مع بعض فى هذا الموضوع.
وأرجو أنى أكون قدرت أفيد حضراتكم
بتجربتى وأن شاء الله
نلتقى فى تجربة
آخرى

أخوكم محمد
: CONGRA~238:

قديم 25-07-2012, 08:48 PM
شريف حجازي شريف حجازي غير متواجد حالياً

شريف حجازي is just really niceشريف حجازي is just really niceشريف حجازي is just really niceشريف حجازي is just really nice
افتراضي رد: أنا اليوم جيبلكم تجربتى عن السيارة لادا 2106 من حيث المحرك

خلاص خلي صاحبك يشتغل في شركة لادا علشان يلين المواتير ويديها سمعة احلي من الي هيا فية ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه
عشييييييييييييها