العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > نادى المبدعين

نادى المبدعين كل ما يخص اعضاء المنتدى من ابداعات ادبيه او فنيه و كذلك عرض قراءات اﻷعضاء من الكتب المختلفة بشرط ان تكون الموضوعات خاصه باعضاء المنتدى لا منقوله

قديم 19-12-2011, 05:57 PM
الصورة الرمزية غريبو99
غريبو99 غريبو99 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد محمد غريب
التخصص العملى: حاسب آلى ونظم معلومات
هواياتي: سيارات , رحلات صيد وابحار

غريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صباح الخير والعسل

الأخت الكريمة / مرمر المحترمة
السلام عليكم
تحية لموضوعك ورأيك الشخصى أولا ثم بعد
اللى مات دة او اللى ماتت دى اية اللى نزلهم الشارع ميروح يشوف كليتة او مدرستة واشغلة او مصنعة او مكتبة او عيالة او يخلى بالة من امة وابوة واخواتة.
احنا نزلنا التحرير فى الثورة كلنا كل المصريين نزلت الشارع كل المصريين بلا استثناء بس كان فى هدف نازلين علشانة ومات شهداء علشان الهدف دة واتجرح ومات علشان الهدف دة وبعد كدة حققنا الهدف بكل نجاح عملية كانت ناجحة مية فى المية والله يرحم الشهداء ويكون فى عون الجرحى.
بس دلوقتى اية الهدف اللى الناس بتموت علشانة دلوقتى اية الهدف اية الهدف اية الهدف.

- اللى بيموتو دول عايزين رئيس وزراء جديد كل 5 دقايق على مزاجهم وكيف كيفهم.
- عايزين قائد للجيش على مزاجهم وعايزين جيش على كيفهم يتضرب ويتشتم ويتبهدل وبس وميتكلمش.
- عايزين شرطة على راحتهم وعلى كيفهم.
- عايزين بدل شرطة وبدل جيش واقفة فى الشارع اصنام وبس منظر وبس, هما دول مش ولاد ناس
الضباط دول مش ولاد ناس سواء كانوا ضباط جيش ولا شرطة هما كلهم حرامية وفاسدين هو احنا دلوقتى منعرفش إلا الفاسد محنا بقالنا 30 سنة فى فساد.
- كل واحد من اللى فى الشارع دول عايز يبقى عضو مجلش شعب وعايز يبقى رئيس وزراء وعايز يبقى وزير وكلة دلوقتى عايز يبقى رئيس جمهورية.

كلة دلوقتى عايز يبقى رئيس جمهورية نفسة وسيد قرارة صح ولا غلط مش هتفرق وتقريبا كل القرارات غلط

دة رأييى الشخصى بدون اهانة او تجريح او فرض اى رأى او فكر او اعتقاد على اى فرد فى المنتدى او فى مصر كلها
أنا آسف محدش يزعلى منى انا اخوكم فى المنتدى ودة رأيي الشخصى

مصرى صعيدى وأفتخر
وآسف على الأطالة
وشكرا
قديم 19-12-2011, 06:05 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صباح الخير والعسل

في اخبار بتقول انها صحفيه وكانت بتغطي الاخبار

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share