العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 29-05-2009, 03:22 PM
الصورة الرمزية esam_comm
esam_comm esam_comm غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: السيارات

esam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond repute
افتراضي رد: Yaris Mosta3mal Wala New Accent Zero

بصراحه لا غبار علي التويوتا بس مش معني ان ماركه كويسه يبقي كل موديلاتها كويسه عندك مثلا المرسيدس مافيش كلام بس لو قولت مرسيدس 190 اي حد هايقولك ال128 احسن منها والبيجو عندك 305 ولو قعد اقولك علي ماركات عاليه بس ايه الموديلات اللي وحشه فيها مش هانخلص

بصراحه سمعه اليارس وحشه والعيوب الشائعه بتاعتها اللي بتخلي الناس بتقلق منها طقم الدبرياج وانها بتاكل تيل فرامل كتيرر وبعدين موضوع السبويلر ده مش هايخلي شكلها حلو وبالنسبه للاداء مش هايعمل فرق لان السبويلرات اللي بتتباع في مصر منظر مش اداء

بالنسبه للاكسنت والهي ماسمعت عنها كلام وحش وتحس انها تصميم اوروبي غير انه بيتقال عنها انها ضيقه بس بصراحه جربتها محستش بالموضوع ده
ربنا يرزقك باللي فيه الخير والاصلح
علي فكره انا معنديش اكسنت لحسن تحسب انه تحيز

Essam Badawi
قديم 02-01-2010, 12:02 AM
sona_aky sona_aky غير متواجد حالياً

sona_aky is on a distinguished road

أستاذ حازم ممكن لوتكرمت تدلنى أعمل ايه
نفسى أشترى سيارة نيو أكسنت تكون بحالة ممتازة ولو أول موديل لها وأنا معايا من 50000 جنيه الى 55000جنيه مش أكثر ومش عاوز يكون عليا حاجه تانيه ممكن ألاقى ؟ وشكرا
ياريت تدلنى بسرعة لأنى تعبت وزهقت وعاوز أرتاح ومش هاشترى كل يوم عربية معلش متقل عليك ولك الف شكر
قديم 02-01-2010, 02:18 AM
zkralla zkralla غير متواجد حالياً

zkralla is a jewel in the roughzkralla is a jewel in the roughzkralla is a jewel in the roughzkralla is a jewel in the rough

اليارس افضل من النيو اكسنت فى جميع النواحى ما عدا الهورس بور وإعادة البيع