العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 11-11-2011, 08:05 AM
الصورة الرمزية Ceasar
Ceasar Ceasar غير متواجد حالياً
من انا؟: No Words Can Describe Me
التخصص العملى: Architect
هواياتي: Sleep

Ceasar is a splendid one to beholdCeasar is a splendid one to beholdCeasar is a splendid one to beholdCeasar is a splendid one to beholdCeasar is a splendid one to beholdCeasar is a splendid one to behold
افتراضي ضرورى : سؤال عجيب للناس اللى صاحيه

انا عايز اعمل صيانه ال 1000 كيلو للانسر شارك ف التوكيل هما بيبقوا فاتحين الجمعه ولا لا لانى مش فاضى بقيه الايام :D

وايه هيا صيانه ال 1000 وهدفع فلوس ولا هيا مجانيه فعلا وأخد بالى من ايه لان دى اول مره اعمل صيانه

قل لن يصيبنا إلا ما كتب الله لنا
قديم 11-11-2011, 08:17 AM
shooter123 shooter123 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير شركة دعاية واعلان

shooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant future
افتراضي رد: ضرورى : سؤال عجيب للناس اللى صاحيه

انا صاحي اه لكني مش حعرف افيدك اوي بس معتقدش ان في حاجة ببلاش غير العمي والطراش يعني اكيد حتدفع يا باشا
اما بخصوص العمل يوم الجمعه برده اظن انهم شغالين وممكن تتصل بيهم من ارقامهم الموجودة علي كتالوج العربية

العمر لحظة
قديم 12-11-2011, 11:53 AM
الصورة الرمزية غريبو99
غريبو99 غريبو99 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد محمد غريب
التخصص العملى: حاسب آلى ونظم معلومات
هواياتي: سيارات , رحلات صيد وابحار

غريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond repute

صيانة ال 1000
- كشف على الزيوت باور - فتيس - فرامل
- كشف على المياة
- تربيط عفشة
- ممكن زيت وفلتر

بس نصيحة متغيرش زيت ولا فلتر لأنة هيقلك العربية جديدة ولازم تغير الزيت والفلتر علشان الشوائب اللى فى المكنة بعد ال1000 وهيعملك قصة خايبة

المفروض صيانة ال 1000 مجانى متدفعش حاجة

وشكرا
قديم 13-11-2011, 10:38 PM
firstknight_eg firstknight_eg غير متواجد حالياً

firstknight_eg is a glorious beacon of lightfirstknight_eg is a glorious beacon of lightfirstknight_eg is a glorious beacon of lightfirstknight_eg is a glorious beacon of lightfirstknight_eg is a glorious beacon of light

مهو لو ما دفعش مش هيغيروله زيت زفلتر، وعموما طلعلهم القطط الفطسانة في العربية يعني قول اللي عندك العربية عايزة ترصيص، زبط زوايا...الخ انتهز فرصة ابو بلاش ، عشان هما لما هيمسكوك مش هيرحموك، جرب في الصيانة اللي بعدها تقول عاوز اظبط زوايا هيرزعك مبلغ خرافي، وفي الاخر هتاخدها زي ما هي
قديم 14-12-2011, 11:25 AM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute

انا مش متأكد اذا كانوا فاتحين يوم الجمعة ولا لأ ... الصيانة مجانية فى المصنعية .. بس حضرتك حتدفع تمن الزيت و الفلتر كمان ..... و اكد على الحاجات الى انت عاوزها تتعمل و بتشكى منها ... شيك على شحن التكييف .... علشان الأساتذة الى فى الصيانة حيطنشوا على كل التشيكات الى لازم يعملوها طالما انت لو تذكرها