العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 128 FIAT

قديم 23-01-2014, 12:42 PM
الصورة الرمزية احمد الجارحـي
احمد الجارحـي احمد الجارحـي غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى آدم هكون إيه يعني!؟
التخصص العملى: مدير مبيعات ف شركة سياحة
هواياتي: كمبيوتر و مؤخراً سيارات

احمد الجارحـي has a spectacular aura aboutاحمد الجارحـي has a spectacular aura aboutاحمد الجارحـي has a spectacular aura about
عاجل قدر الله و ما شاء فعل .. (حادثة) :(

اصابني الله و الحمدلله ع كل شئ
اول امبارح ماشي فى شارع احمد الصيفي من مصطفي النحاس مدينة نصر و الطريق طريقي طلعت عربية من شارع جانبي و خبطني بالطريقة دى

المهم نوع العربية غريب هاتش باك عاملة زي السيتروين و كان فيها شابين شكلهم شمامين المهم اني كنت جاي من شغل و معايا عهدة فوق الـ50 الف جنية و كانوا ف العربية اول ما اتخبطت انا قولت العربية اتقسمت خلاص نزلت اشوفها الناس جت من كل مكان و بسرعة ادركت ان فلوس العهدة ف العربية المهم رجعت للعربية اخد الفلوس و الناس بدأ يخلونا نركن ع جنب عشان نفتح الطريق و نشوف هنعمل ايه .. اخدت الفلوس ف جيبي و ببص ع الواد اللي خبطني لقيته هيركن بس حسيت منه بالغدر انه هيجري لانه كان بيدوس ع الاكسراتير جامد المهم طلعت الموبيل اتصل بالشرطة ع اساس ان الناس موقفة العربية اللي خبطتني المهم بفتح الباسورد بتاع الموبيل لقيت الواد جري بسرعه لحقت رقم العربية و اتصلت ع الشرطة جاتلي بعدها بـ ساعتين و ربع و الحمد لله المهم امين الشرطة جه و عاين الحادثة و قالهالي ع بلاطة .. يا باشا ابتسم انت ف مصر لا المحضر هيعمل حاجة ولا نيلة و هتاخد وقت يمكن ولادك او ولاد ولادك يبقوا ياخدوا التعويض المهم خلاص انا قررت امشي
بالنسبة للعربية روحنا للسمكري قالي هياخد مصنعية 800 جنيه و مطلوب مني اجيب طبلتين بابين اليمين و عتب و هو هيعمل زرجينة للقايم و ييظبط الدنيا و يرد اللي اتدغدغ ف العربية

بس نمرة العربية ف دماغي و مش هسيبهم و ليا عندكم رجاء
لو سمحتوا لو سمحتوا لو سمحتوا اللي يعرف يساعدني و يجيبلي بس عنوان الملف بتاع العربية.
العربية رقمها (م ف ع 971) ملاكى

شباااااااااب بالله عليكم انا مش بحب اسيب حقي وانا ليا حق عن ولاد الكلب دول و فعلاً مش هرتاح غير لما اعلقهم من .....

امّنتكُم قدام ربنا اللي يعرف يساعدني يساعدني

إللي حابب يعمل سياحة داخلية أو خارجية يشرفنى أني أخدمهُ

ده الاكاونت بتاعي ع الفيس بوك

إضـغـط هِـنـا

تقدروا تتواصلوا معايا عن طريق وآتس آب أو فايبر أو SMS
من خلال الرقم ده ( 00201111808480 )

سُبحان الله و بحمدهُ سُبحان الله العظيمّ

قديم 23-01-2014, 09:10 PM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: قدر الله و ما شاء فعل .. (حادثة) :(

ربنا يعوض عليك

قديم 23-01-2014, 10:48 PM
عمر حمدى عمر حمدى غير متواجد حالياً

عمر حمدى will become famous soon enoughعمر حمدى will become famous soon enough

سلم أمرك لله هو المخلص
وربنا يعوض عليك
قديم 24-01-2014, 01:21 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

لو ليك ظابط فى المرور ممكن يساعدك و يجيب قرار مالك السيارة و يمشى القضية
و كويس انك عملت محضر

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 24-01-2014, 04:39 AM
الصورة الرمزية محمد فيصل
محمد فيصل محمد فيصل غير متواجد حالياً

من انا؟: العبد الفقير لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا السيارات
هواياتي: القراءة فى الموضوعات الفنيه وبالاخص فنيات السيارات

محمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond repute

لا حول ولا قوة إلا بالله
عوضك الله خيراً إن شاء الله بدل هذا الحادث