قديم 10-05-2009, 11:17 PM
ahmed_m_w ahmed_m_w غير متواجد حالياً

ahmed_m_w has a reputation beyond reputeahmed_m_w has a reputation beyond reputeahmed_m_w has a reputation beyond reputeahmed_m_w has a reputation beyond reputeahmed_m_w has a reputation beyond reputeahmed_m_w has a reputation beyond reputeahmed_m_w has a reputation beyond reputeahmed_m_w has a reputation beyond reputeahmed_m_w has a reputation beyond reputeahmed_m_w has a reputation beyond reputeahmed_m_w has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال لملاك الميجان، ليه بتبيعوها برخص التراب

انا اسف للكلام الى انا هقوله ده بس غصب عنى لازم اقوله للناس الى بتقول مش على الميجان بس لا على الاوربى كله انه مش حلو ومعقد والكلام الكتير ده ياجماعه لما واحد يشترى عربيه ياريت لو يقراء الكتالوج بتعها حتى لو بلغه اخرى يترجمه اولا لئن ده هيكون مفيد جدا ليه فى كل حاجه ثانيا السيارات الاوربى دى الى اغلب الشعب المصرى بيقول عليها دى عربيات مش حلوه والكلام ده السيارات دى للناس الى بتقراء الكتلوجات وبتعرف تقارن قبل الشراء بيكون اختيارهم الاول السيارات الاوربيه رغم ان الناس دى بتكون عارفه انه يوم ما يبيعو مش هتجبلوهم حتى نص الى دفعوه لكنه اختيارهم الاول لئن باختصار شديد لما واحد يشترى عربيه بيدور على الثبات والمتانه وطرق التصنيع والاداء وطبعا عمرى ما شوفت ولا هشوف عربيات متوافر فيها الكلام ده غير الاوربى انما هروح اجيب كورى ولا صينى يبقى حرام عليا فلوسى لئن الناس دى بتلعب فى الشكل والرفاهيه ليس اكثر زى اللعبه الصينى كده بالظبط عموما السيارات الى انا شخصيا احترمها هى الاوربى والامريكى غير كده لا لئن غير كده هكون راكب لعبه صينىptmnlo123per171