قديم 11-12-2011, 06:33 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future
افتراضي رد: شركة قناة السويس للتامين عرض تامين متميز جداا

[SIZE="5"]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة holly_man19 مشاهدة المشاركة

أ/عمرواحمد
في البدايه احب اشكرك على نشاطك
وانا هستلم انشاء الله العربيه في خلال يومين والبنك طبعا عاوز وثيقه تامين ممكن اعرف العروض ايه بتحمل وبدون والمصاريف ايضا
عربيه زيرو هيونداى النترا مو 2012
قيمه التامين 116000
السلام عليكم والف مبروك علىالسياره عربية ممتازه جدااا اختيار موفق

بالنسبة للتامين فى قناةالسويس النسبة بدون اى تحمل 4.25% لمده خمس سنوات النسبة ثابته يعنى 4900 جنية و لو بتحمل 4 فى الالف تبقى 4100 جنية بس كل مره تدفع 465 جنية عند الاصلاح

طيب هاتستفيد اية من الاشتراك فى قناه السويس

1- النسبه ثابت لمده 5 سنوات + لو ما عملتش تعويض بتاخد خصم علىالسنة الثانية 20% و الثالثة 15% و الرابعه 10% و الخامسه 5%

2- بالنسبة للاصلاح فى مركز معتمد هيونداى مش بتدفع فلوس المركز معتمد لدى الشركة و معتمد فى هيونداى بتصلح و تمشى

3- الاجراءات كلها المركز بيقوم بيها من معاينة ونقل التالف للشركة و معاينة ما بعد الاصلاح و كافه الاجراءات بالنسبة للتعويض و بيستلم منك العربية بمحصر استلام رسمى من هيونداى

الوثيقة تغطى السرقة والحريق و الحادث كلى و جزئى

عمرو احمد
01003388954