قديم 08-01-2013, 12:51 AM
ali farouk ali farouk غير متواجد حالياً

ali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant future
افتراضي رد: مواصفات جيلي امجراند 7 بضمان غبور ( أخيرا تم تسليم كل العملاء المتاخرين )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emgrand7 مشاهدة المشاركة

يا دكتور اللي حجز بالسعر القديم هايستلم علي السعر القديم وليس السعر الجديد فاطمئن وتوكل علي الله
كنت أتمنى إن كلام حضرتك يكون سليم ويكون ده تفكير غبور ، لكن للأسف أنا روحت بنفسى لفرع جيلى بالمهندسين وأكدوا زيادة السعر 3500 جنية حتى على اللى حجز ، بصراحة الدم غلى فى عروقى ورحت كاتب طلب بإسترداد مقدم الحجز.
أنا عارف إن معظم التوكيلات غلت ؛ لكن فى حالة غبور الإيمجراند لسه لم تنتشر وعلى الرغم من كونها سيارة كل اللى اشتراها بيشكر فيها ، لكن أنا كعميل بخاطر لما أجيب عربية صينى جديدة على السوق ، فكان من الأولى بغبور أنه يتحمل معايا ويعطى ميزة للإيمجراند بعدم رفع السعر حتى تسليم الحاجزين.
لو كان عمل كده كان هيزود ثقتى فيه وفى العربية ، لكن للأسف لم يفعل ذلك

الأحراريبكوا شهدائهم ...والعبيد يبكوا جلاديهم