قديم 03-12-2010, 10:52 PM
waelsalah waelsalah غير متواجد حالياً

التخصص العملى: محاسب حر

waelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond repute
للاهمية رد: العربيه مش بتدور بسهوله........... بتطلع عيني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تيتو55555 مشاهدة المشاركة

يا جماعه العربيه مش بتدور من اول مره بتدور بعد ثالث او رابع مره وحاسس ان صوت المارش خشن
نفس مشكلتى
1- الميكانيكي بيقولى غير البوجيهات رغم انى مغيرها مرتين؟؟؟؟؟؟؟؟
2- ناس بتقولى محتاج ظبط كربراتير ؟؟؟ مش عارف ..........
واحيانا وانا بدور بيحصل صوت جعره عاليه كده وكان موضوع الجعره ده حصل معايا قبل كده والميكانيكي غيرلي ترس اسمه ترس الفلام الكلام ده من اسبوع والجعره رجعت تاني
مش عندى الجعرة دى لكن المارش عندى خشن وصوته عالى وقالولى عشان العربية اتوماتيك فيكون صوته عالى؟؟؟؟؟؟ وانا غير مقتنع بهذا صراحة
وبعدين هو في مشكله عربيتي اكسيل 94 ولازم وانا بدور المارش اكون دايس ((دبرياج)) عشان العربيه تدور ولو مدوستش العربيه متدورش الكلام ده ايه راي حضاراتكم فيه الرجاء سرعة الرد
عربيتي اتوماتيك فمش هقدر افيدك فيها لكنها عندى برده بس الميكانيكي قالى عشان تدور معاك بسرعه كاركلها بنزين قبل الكونتاك ؟؟ برده مش مقتنع وتعبت من لبخ الصنايعية بيني وبينك؟؟
ربنا يدلك ويوفقك يارب

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
اللهم ردنا الى دينك ردا جميلا
تباركت ربنا وتعاليت