قديم 28-02-2010, 03:59 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اللانسر و حقيقتها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo akef مشاهدة المشاركة

لا يا مان انا عندي ابناوس اسود مش الي علي شكل خشب و اول مره اسمع انه بلستك البلستك في المصري اما الخليجي ابانوس
لو الفرش مختلف و صفاره ال120 و الموتور فرق طبعا و ملاحظ ده في الريسس
التكييف فرق بردو كبير ال1 عندي 2 او 3 في المصري
الفوانيس الخليفه مش عارف المصري عاديه ليه انا كرستال
انا عندي اير بجس و المصري مفهاش الدركسيون المصري شكله رخم اوي
و بعض الحجات الي طلعها صحبي الي معاه ال2008 عندي مش عنده
قال انه معندهوش الخطوط الي ورا بتاعت الحراه انا مركزتش عنده بس غريب اوي الحوار ده
الخليجي عموما بيقا تقفيله اعلي من تقفيل المصري في الجورده و ته بيبان في اخر اطراف فرش الباب او الكراسي
بس كدا علي ما اظن في ال1300 اما ال1600 في حاجه غريبه اوي
المفروض تكنولوجيا البومه الي هي cvt مبتعملشي شفت بين النقلات يعني الrbm بيفضل عند 6 بين كل النقلات لا الخليجي حاجه تنيا لما بدوس الكيك دون بتنقل و ينزل الrbm من 6 الي 4.5 و يطلع من جديد دا الشئ الي مش فهمه خالص!!!!!!!
بص يا باشا موضوع لون الفرش ده مش حاجه نقول انها فرق لانه بيختلف حسب اللون الداخلى للصالون
صفاره ال120 موجوده(لانسر 1600 اوتو وكيل او مصرى زى ما بتقول)
ايرباج موجوده(لانسر 1600 اوتو وكيل)
الدركسيون بتاع موديل 2008 و2010 واااااااااحد مفيش اختلاف هو الشكل اللى على حرف T
عداد الحراره طبعا فيه شرط ولا المفروض انك تعرف الحراره عليت منين
موضوع التكييف ده الحاجه الوحيده اللى ممكن اقولك انها حقيقيه ولو انى مبحسهاش اوى لكن هى كلمه بتقال كل اللى معاه خليجى بيقول ان تكييفها اقوى من المواصفات المصريه(مع انى محستش الموضوع ده)ptmnlo123per154

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس