قديم 17-05-2015, 03:24 AM
t&n t&n غير متواجد حالياً

t&n is a jewel in the rought&n is a jewel in the rought&n is a jewel in the rought&n is a jewel in the rough
افتراضي رد: *ـ ( الحكم العسكري والتخلف ) وجهان لعملة واحدة (حكم العسكر = التخلف) هل هذا صحيح ؟ ما رأيك ؟ ـ

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_m_sh_a مشاهدة المشاركة

بعد فضايح الاخوان لنفسهم وجماعتهم مازال هناك مؤيدين
وعامه
نفس وجهه النظر من ناحيتكم ونفس الرؤيه اعلام كاذب متمثل في قنوات اقذر بكتير من القنوات الاخري ومضلل
وكفاح بالقنابل والتفخيخ وجهاد بافكاركم الداعشيه وبرده مطلوب منك ومنكم تردديده لللعب في العقول الغبيه والضعيفه اللي مصدقاكم ومياله للفكر المتطرف والغباء
ونكاح في رابعه ايضا وان كلامك صدق وان لم يكن فانت ومن منكم تؤيدون داعش وداعش اباحت جهاد النكاح فبالتالي نفس الفكر والدمويه والعنف لاتختلفوا عن بعض في شئ ..

الكلام اللي فوق ده إنت اللي قايله في المشاركه بتاعتك ..ركز ياحاج وبلاش تفصل مني الله يرضى عليك ..إنت اللي قايل ..بعد فضايح الإخوان لنفسهم ما زال هناك مؤيدين وعامة ..وبعدين قلت ..ومن منكم تؤيدين داعش وداعش أباحت جهاد النكاح ..مش ده كلامك اللي أنا جايبه ولا أنا كنت بكتب الكلام ده في منتدى تاني وجه هنا غلط ولا إيه بالضبط مش فاهم ..؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!بس هو سؤال ...شايف حال البلد عامل إزاي ؟؟؟...شايف البلد كلها بقت عامله إزاي ..ويا سبحان الله ..نفس أسلوبك برضه في نقل خبر من مكان جاي على هواك وبعدين تقيم بيه الحجه ...
باستثناء اني مؤيد للنظام وانت معارض فاانا اتفق معاك جدا ان حال البلد فعلا ولا يسر عدو ولا حبيب
وحسبي الله ونعم الوكيل في الظالم ايا كان
ده اولا
المهم بقي اني مش جايب الخبر ده من مكان علي هوايا ولا حاجه الخبر كان في كل المواقع علي فكره واللي اتمسك خالد الشيخ والمعده بتاعته ومنتقبه
وفي المقابل كان برده في وكيل نيابه اتمسك في عربيه مع واحده يوم شم النسيم
الاتنين احنا متفقين انه طبعا لايجوز لده ولا لده
الاول المفروض انه متدين وملتحي وبيصلي
التاني مركزه ميسمحش بكده
بس الملتحين والمنتقبين عايشين علينا وعلي نفسهم الدور انه ملايكه نازله من السما ودعاه دين واحنا كفره
انما بتاع النيابه ولا الراقصات علي كلام الاخوان ومقولتش انت اهو عشان متزعلش ولا غيرهم اللي انتخبوا السيسي مش عايشين في الدور ولا بيقولوا علي نفسهم ملايكه ولا دعاه دين ولا بيكفروا حد
ده الفرق مش اكتر
ده تاجر دين ومنافق وكداب كباقي عينته
واخيرا اتشرفت بحديثك