قديم 06-01-2009, 09:29 PM
خالد مكاوى خالد مكاوى غير متواجد حالياً

خالد مكاوى is on a distinguished road
افتراضي رد: اللانسر و حقيقتها

والله يا جماعة انا معايا لانسر شكل قديم سوبر اكشن خليجى (كويتى) والله شديت مع عربية سيتروين c4 والله كان هو قدامى وقلبلى نور يمين وشمال ففهمت انو عاوز يشد والله لما شديت معاه جبته وعديته وكنا احنا الاتنين حارقين على الموتور وانا كنت ماشى بال ds والله يا جماعة انا لقيت العربية بتاعتى اللانسر طياااااارة بمعنى الكلمة وبدوون مبالغة خااالص سبقته بس مش بكتير اوى وبعدين قلبتله انا نور عشان كنت خايف لان العربية كانت على 160 فخفت بصراحة وانا مش بدافع عن اللانسر ولا حاجة عشان هى معايا بجد انا شايف ان كل اللى مكتوب عنها فى المقال كانها عربية تااااااااااااااااااااااني ة خااااااااالص وانا عمرى ما ندمت ولا هندم انى اشترتها لانها بكل صراحة مريحااانى خالص مع انى كنت سوقت عربيات تانية غيرها زى الكورولا واجرت قبل ما اشترى اللانسر عربية النترا كانت لسه عاملة 10 الاف كيلو لقيتها متجيش جنب اللانسر والله باور خطر جدا عربية صاجها ضعيف شدها مش زى اللانسر فى وجهة نظرى والشكل اللانسر احلى بكتير من وجهة نظرى وكل واحد قبل ما يكتب حاجة يتاكد منها 100 % وبلاش تحامل على العربية اكتر من كده بجد حررااااااااااااااااااام