الموضوع: EX Saloon OR Super Saloon
قديم 02-10-2010, 01:22 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: EX Saloon OR Super Saloon

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo elshabab مشاهدة المشاركة

الف مبروك يا د.اسلام معلش متأخرة شوية

انا قراءت مغامارات حضرتك مع النيسان سنتوفة سنتوفة يجي مرتين كمان ومعجب بكلامك جدا ما شاء الله
كان في بس استفسار

هو في سوبر صالون مانوال ولى لأ الي هيا ب 86 الف

دا أنا الي آسف إني إتأخرت في الرد عليك دا كله والله بس لظروف خارجة عن إرادتي إدعولنا بقى.
الله يبارك فيك ياباشا.
دي حاجة تشرفني ياباشا وتنور الموضوع كله لو كنت حضرتك قريته.
بص ياباشا السوبر صالون مافيش منها مانول خالص هيا فئة واحدة بس وتقريبا كانت عاملة 104 ألف.
أما الإي إكس صالون اسيدي:
1- فاضية مانيوال 84 ألف
2-كاملة مانيول 86 ألف
3-كاملة أوتوماتك 89 ألف
طبعا الأسعار دي أنا فاكرها تخاطيف كدة من ساعة ماكنت بشتري لاكن لو عايز تتأكد تتصل بالتليفون أو تنزل تبص عادي وتتفرج وتسأل.
المهم كل سعر من دول لو عايز مع العربية إيه بي إس هتضيف تقريبا 3 آلاف جنيه تمنه زيادة عن السعر الي هوا بيديهولك وبتطلبه بنفسك تقوله أنا عايزها بـ إي بي إس ولا لأ.
أعتذر مرة تانية على التأخير.