قديم 22-11-2011, 02:50 PM
rabet007 rabet007 غير متواجد حالياً
من انا؟: عدو الأخوان
التخصص العملى: مسئول التعاقدت ومشروعات الأسر المنتجة بالصندوق الاجتماعي للتنمية - رئاسة مجلس الوزراء
هواياتي: القراءة والقيادة وتصفح المنتديات واصلاح اجهزة المحمول والحاسب الالي

rabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of light
افتراضي رد: إلى الفيرناوية اللى عندهم أى أستفسار أو مشكلة بخصوص الفيرنا الجميلة يتفضل وهنساعده ان شاء الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMEDCAR مشاهدة المشاركة

انت بتهزر صح اكيد بتهزر لالا اكيد بتهزر يعم ايه الكلام ده هو انا لو كنت زهقف كنت رديت على الاسئله بلعكس بكون مبسوط و الله عموما انا ساكن عند النادى الاهلى و هكون موجود هناك انهاده من 4 الى 5 و بعد كده ممكن تقابلنى تانى الساعه 11 بليل برضو عند النادى الاهلى اى خدمه
ان شاء الله يا باشا اقابل حضرتك ربنا يعدي النهارده بس على خير انا هاكلم سيادتك ونتفق على الموعد وابقي بجد اتشرفت بيك يا باشا بارك الله فيك

واكيد هيبقي ميعاد 11 بليل انا بخلص شغلي الساعه 4 والنهارده هيمشونا بدري على الساعه 3 بس بردك صعب اوصلك قبل الساعة خامسة ان شاء الله
وانا بهزر حضرتك راجل محترم خدوم بارك الله فيك وجعل كل نصيحة في ميزان حسناتك وربنا يكتر من امثالك يا كبير
0119949880