قديم 05-06-2012, 06:04 PM
waelsalah waelsalah غير متواجد حالياً

التخصص العملى: محاسب حر

waelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond repute
للاهمية رد: محتار بين عربيتين زيرو او مستعمل ومش عارف تجيب ايه ادخل وانا هقرنلك مبينهم مقارنه شامله صور واسعار ومواصفات ورايي الشخصى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد اشرف مشاهدة المشاركة

الادا من غير نقاش لا اما البى واى دى فانا كنت نسيها للتاكسى بس هى حلوه ورفاهيه اكثر بكثير من الانوس والفيرنا برده حلوه بص ادينى مهله ساعتين كده هبحس عنهم واجيب اررهم وفصلهم واقولك مين احلى وكويس انك رديت عليا قبل مفتح الصفحتين الثانين الى فاضلنلى هههههههه هرد عليك الاول وبعد كده هرد على الباقى بس عشان انا نازل دلوقتى وهرجع ابحث عنهم وهرد عليك
اولا حمد على سلامتك
بس قولى طلعت اللادا ليه ياترى
هل عشان تكنولوجيا وتصميمي خارجي قديم ؟ بس اعتقد هتكون جامده يعتمد عليها ؟

اعتقد ان الفيرنا احدث من اللانوس وشنطتها اوسع ؟

ال byd انا معجب بيها جدا لكن خايف جدا من نقطة انها صيني وتقليد للانسر والتويوتا
علما بانى من المنصورة مش القاهره او اسكندرية
يعنى هنا الصنايعية مهما كان مش متميزين وحافظين عربيات معينه زي الفيرنا واللانوس والشاهين واللادا وال byd لسه منتشرتش هنا فى المنصورة لسه يدوبك بقالها سنه بس

معلش طولت علي حضرتك
اعمل مشوارك وارجعلنا بسلامة الله
ومنتظرين ردودكم القيمه
وشكرا جزيلا

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
اللهم ردنا الى دينك ردا جميلا
تباركت ربنا وتعاليت