قديم 18-03-2010, 11:58 AM
sayedbahria sayedbahria غير متواجد حالياً

sayedbahria is on a distinguished road
افتراضي رد: ادخلوووووو لاهل الخبره فى الصوت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SMSM RACE مشاهدة المشاركة

بص ياباشا زى ماقولتلك قبل كده الكاسيت لازم يكون بايونير مهما كان نوعه وانا بافضل اننا نسيبه فى الاخر

السماعات / هات سماعتين كينوود 500 وات دابل بييز

الصب / هات صب كينوود او بايونير زى ماقولتلك جربت الاتنين دول وكانوا فظاع ويكون مش اقل من 500 وات ولو كينوود هاته برده دابل بييز

الجى ام / هات سيمفونى زى ماقولتلك لان الكينوود والبايونير غالى عليك شويه والسيمفونى حلو اوى على فكره عن تجربه شخصيه وهاته 500 وات برده بس 4 تشانل واكد عليها وانت بتشتريه

نرجع بقى للكاسيت بعد ماتجيب السماعات والصب والجى ام فلوسك هاتكفى بالعافيه ال
4150
ولما تجيبهم عرفنى عشان اقولك على طريقه تركيبهم
حضرتك يالى قولت قبل كده سيبك من الناس الى مش بتفهم حاجة فى العدد فعلا الناس طلعت مش بتفهم حاجة فى العدد انت بس الى بتفهم شوف بقى حضرتك انا مش اعلق غير على حاجة واحده بس هى دى الى افهما اوىى علشان حصلت معايا ومتقدرش تقولى لا فيها انت قولتله سيبك من الكاسيت خليه فى الاخر بالعكس ده افضل ليه يجيب صب ووفر وسماعتين وجى ام وكاسيت بس من غير السماعتين التانيين احسن ما يجيب كل دول من غير كاسيت علشان الكاسيت اساسا هو الى بيقوم العده كلها ولو الكاسيت وحش مش ايقوم حاجة ولو مفهموش ب كنترول وفاضر كنترول مش ايعرف يتحكم اساسا فى العده انا عندى فى عربيتى مركب بازوكا بايونير 1200 وات وحى ام سيمفونى وسماعتين والصوت حلو بش مش للدرجة علشان الكاسيت الى عندى صينى مش قد كده فيعتبر كل الفلوس الى صرفتها دى على الارض من غير كاسيت وعند واحد صاحبى عدة اقل من الى عندى صوتها اجمد منى بسبب الكاسيت الى معاه كين وود مطلع صوت ملهوش حل وياريت بعد كده متقللش من حد يا فهيم