قديم 21-07-2010, 01:47 AM
الصورة الرمزية POSH3ER
POSH3ER POSH3ER غير متواجد حالياً
التخصص العملى: باكلريوس هندسة زراعية

POSH3ER is a jewel in the roughPOSH3ER is a jewel in the roughPOSH3ER is a jewel in the rough
افتراضي الى كل سكان القاهرة و اسكندرية

واللة اللة ف عون كل واحد ساكن ف القاهرة او اسكندرية اية دة دة انتوا مفحوتين

النهاردة كنت ف القاهرة و عشان الريس خلص حفلة الكلية و طالع وقفت ف الاشارة حوالي ساعة ونص ساعتين الا تلت

و بعدين كنت مع جوز اختي ف عربيتة و هو اتخنق من السواقة و كدة و بدلنا و سقت انا امشي شيوة تلاقي واحد بيكسر عليك من غير سابق انذار و لا اي حاجة لا اشارة و لا حتى زمارة و لا بيشاور بايدة اكنة راكب حمار و تيجي بقى تعدي من يمينة لان هو بيكسر شمال ممكن تعدية و واحد مرة واحدة هوب الباب اتفتح و كنت هدخل فية لولا ستر ربنا و تيجة تكلمة يوقلك معلش الزبون يا استاذ كان ناسي و المهم بيقول كدة بعلو صوتة لما الراجل اتفضح شوية شوية الموضوع ذاد عن حدة اوي و انا عصبي جدا و بقى الي يعمل حاجة غلط اطلع من الشباك اشتمة رجالة و لا ستات لدرجة ان ف الحتة بتاعت اوركديا مول الي ع الكورنيش انا كنت طالع من الشباك قاعد بشتم كل الي قدامي لان كلهم بصراحة كانوا تتتتتتتتتتتتتييييييييييتت تتتتتت
فطبعا جوز اختي ما عجبوش الحال دة و غيرنا تاني بقى الي يغلط ع الطريق و بالصدفة نعرف نطلع منة اشتمة او ارشة بالمية او احدفة باي حاجة هو و نصيبة

بجد و اللة من قلبي ربنا معاكوا

و نفس الحوار ف اسكندرية بس اسكندرية شوارعها اوسع كتتتتتتتتتتير اوي ف ممكن تلحق نفسك شوية لو قدرت يعني و مفيش زحمة هناك اوي كدة دة الناس ف القاهرة ليهم الجنة و اللة

MAZDA 3 العربية كما يجب ان تكون