قديم 18-12-2009, 01:45 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نيسان صني 2010 جديدة كليا

انا لسة جاى من السعودية وما شوفتش الشكل دة بس مش بعيد يعنى ولا غريب لكن الغريب والمريب فعلا نيسان مصر موتورز عملوا ضجة على المصنع من حوالى الخمس سنوات ومحصلش حاجة الا انهم بيجمعوا سيارات نيسان صنى الشكل القديم اللى توقف انتاجة فى العالم كلة والعربيات دى بتيجى من خط كوريا يعنى مش يابانى كمان لكن لية السوق المصرى يتحرم من الانتاج الجديد دة كله لحساب التوكيل شكل قديم توقف انتاجة وسعر مرتفع وسيارة ومكونات رديئة زى بالضبط السيارة النص نقل توقف انتاج الشكل دة لكنة مازال ينتج فى مصر حتى الان وبنفس السعر ؟؟؟ استهانة بالسوق وبالاختيارات وتصريف الفائض وكمان من الاسواق الكورية وليس اليابانى وتستمر المهازل وشكرا