قديم 16-01-2011, 01:17 PM
الصورة الرمزية Limoway
Limoway Limoway غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد علام
التخصص العملى: مهندس كهرباء
هواياتي: السيارات

Limoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تويوتا كامرى 2011

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

هههههههههههههه
اهدا يا راجل مش كدة
الناس فى مصر معذورين والله و اى عربية مابتنزلش مصر بتبقى حاجة غريبة و جديدة و جميلة و هى شكلها فى الصور اللى محطوطة جامد جدا و لعلمك تمنها فى مصر بعد الجمارك فوق النص مليون .. بتعمل 560 الف تقريبا يعنى زود حاجة بسطة و هات مرسيدس E class او بى إم الفئة الخامسة اللى هما طبعا برقبة الكامرى

بس انا معاك لأنى كنت فاكر الكامرى دى حاجة جامدة جدا و انا فى مصر برده و لما سافرت و سقتها و لقيت الدركسيون بيلعب بعد 120 و هى خارجة من الوكالة من 3 ايام ... (على فكرة الكرولا بعد 110) فعلا نزلت من نظرى و بعدين نزلت عملتلها نظرة فاحصة ماحصة لقيتها فعلا .......

و لعلمك واحد صاحبى عمل حادثة بيها برده و جابها Total Loss

عموما هى ليها زبونها برده .. بس اكيد الزبون ده مش انا ولا انت و لا اى حد بيدور على متعة القيادة
بالتأكيد الكامري بها الكثير من المميزات وإلا لما إشتراها أحد.
المشكلة بالكامري أن أكبر مميزاتها أنها تويوتا (بمعني اخر الكثير يشترونها ويقعوا في فخها لمجرد أنها من منتجات تويوتا)

عموما أنا قصدي بمثال الفيات 128

إنتشار السيارة وحب الناس لها لا يعني أنها تحفة ميكانيكية ومتروسة بالكماليات والإمكانيات.

بل لأوجه أخري تختلف حسب إختلاف البلد وطبيعة وفكر سكانها.

إجري يابن آدم جري الوحوش ... الأوتوبيس ماتلحقوش