قديم 16-01-2011, 01:05 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تويوتا كامرى 2011

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Limoway مشاهدة المشاركة

والفيات 128 هي أكثر سيارة منتشرة ومحبوبة في مصر بعد البيجو 504 !!!!
هههههههههههههه
اهدا يا راجل مش كدة
الناس فى مصر معذورين والله و اى عربية مابتنزلش مصر بتبقى حاجة غريبة و جديدة و جميلة و هى شكلها فى الصور اللى محطوطة جامد جدا و لعلمك تمنها فى مصر بعد الجمارك فوق النص مليون .. بتعمل 560 الف تقريبا يعنى زود حاجة بسطة و هات مرسيدس E class او بى إم الفئة الخامسة اللى هما طبعا برقبة الكامرى

بس انا معاك لأنى كنت فاكر الكامرى دى حاجة جامدة جدا و انا فى مصر برده و لما سافرت و سقتها و لقيت الدركسيون بيلعب بعد 120 و هى خارجة من الوكالة من 3 ايام ... (على فكرة الكرولا بعد 110) فعلا نزلت من نظرى و بعدين نزلت عملتلها نظرة فاحصة ماحصة لقيتها فعلا .......

و لعلمك واحد صاحبى عمل حادثة بيها برده و جابها Total Loss

عموما هى ليها زبونها برده .. بس اكيد الزبون ده مش انا ولا انت و لا اى حد بيدور على متعة القيادة

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!