قديم 31-10-2011, 04:45 PM
الصورة الرمزية noor a.s
noor a.s noor a.s غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرية - مسلمة - You can win life by all means, if you simply avoid two things in your life... Compa
التخصص العملى: اعمال إدارية
هواياتي: القراءة - الصداقة

noor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud of
افتراضي رد: إلى الفيرناوية اللى عندهم أى أستفسار أو مشكلة بخصوص الفيرنا الجميلة يتفضل وهنساعده ان شاء الله

مساء الخير ياجماعة .. اختكم فيرناوية جديدة وجبت الفيرنا بعد طول بحث فى المنتديات وسمعت عن عيوبها اللى انتم كاتبينها بمنتهى الامانة بجد ربنا يكرمكم , ومعايا فيرنا مانيوال كاملة 2012 المهم ده اول عربية ليا بالاضافة إنى الحمد لله مبفهمش فى العربيات وبجد مش قادرة الاحظ العيوب ده وحاسة انها ممكن تكون عندى بس لعدم خبرتى مش شايفاها , ثانيا انا لسة سواقة جديدة يعنى اكيد ممكن اعمل حاجات غلط عالعربية ومعنديش اللى يوجهنى فياريت بقى نصايح احافظ بيها عالعربية وكنت عاوزة اعرف هى العربية الجديدة محتاجة تسخين قبل ما اطلع بيها ولا لا؟؟؟ وحاجات كتير من الاخر انا هزهقكم بس استحملونى بقى (((: وبجد انا معجبة جدا بصدق ردودكم والمحايدة فى الكلام عن العربية .