قديم 30-10-2011, 03:10 AM
elsheikh2010 elsheikh2010 غير متواجد حالياً

elsheikh2010 will become famous soon enoughelsheikh2010 will become famous soon enough
افتراضي رد: إلى الفيرناوية اللى عندهم أى أستفسار أو مشكلة بخصوص الفيرنا الجميلة يتفضل وهنساعده ان شاء الله

انا معايا فيرنا 2011 1600 كاملة بقالها كام شهر وهيا الحمد له معقولة بس ليا ملاحظة ياريت حد يفسرها ليه ؟؟؟ انا لما بأدور العربية بتدور كويس ومن اول مرة حتى لو كنت راكنها يومين ..... وبرضه نفس الكلام لو كانت دايرة ورحت بيها كام مشوار وطفيتها وقمت مادور العربية بس في الحالة الأخيرة ده ساعات وانا بأدور بعد ما طفيتها بثواني بسيطة يعني كانت دايره ورحت بيها كام مشوار وبعدين طفيتها وبعد كده بثواني بسيطة رحت مدور العربية بأحس ان المارش بينحر معايا وهيا بتدور بس بتدور من أول مرة هيا النحرة ده الي ساعات باحسها ومحدش يقولي انت ايدك تقيلة على المفتاح لأنه الحكاية ما بتحصلشي معايا لما اكون راكنها واو مطفي العربية لمدة حتى لو 5 دقائق ورحت مدورها وبأقول ساعات بتحصل الحكاية ده مش على طول .... معلش طولت عليكم بس الحكاية ده مجنناني شوية وهل ده غلط على العربية وأقولهم عليها في التوكيل ولا ده طبيعي وومن يحصل وحصلت معاكم .... وشكراً