قديم 23-12-2010, 05:34 AM
الصورة الرمزية citroeen
citroeen citroeen غير متواجد حالياً

citroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to behold
افتراضي هل شفرولية كروز تستحق الاحسن مابيين هولاء السيارات ...؟؟

السلام وعليكم يااحلى رجالة فى مصر موتورز ومصر كلها واحلى منتدى بجد الكلام دة والله العظيم الى احسن من الناس كلها من قلبى واخواتى وحبيبى بجد بصوا يااحلى رجالة انا شايف ان الكروز العربيية دى مخدتش حقها الصح فى مصر وعربيية انا شايف بجد تستحق الاحترام لغايت الان وعدم العيوب الشكر فيها جيدا جيدا ومحدش اتكلم عليها كتير ويمكن عبها ان غاليــة شوية بس يمكن غالية وفيها حاجة احنا منعرفهاش وتستحق الغلو دة عن باقى العربييات وتتدخل فى فئة اعلى الى احنا متعودين علية وتنافس تويوتا وهوندا والجيتا والسيارات العالية دى والسيراتو من ضمن هذة السيارات الان فى الاوقت الحالى معنى ظهر بعض العيوب فيها فادلوقتى بطلب بجد بكل واحد وضميرة ورائية وكل حاجة ونظرتة وتجربتة فى كل هذة السيارات و المقارنات هتبقى ان الكروز فعلا تستحق المنافسة مابيين العربييات دى و لا وهم هوندا سيفيك وتويوتا كرولا و سيراتوsx وكفاية دول بس كنت عاوز اقول على حاجة ياريت ندخل كل المعاير فى السيارة قطع غيار و صيانة وتصليح وتوكيل واعادة بييع اسهل وكل شى عن السيارة وانا راى بجد ان شفرولية كروز كافخامة وقطع غيار وتوكيل وكاشكل وصيانة هى الى تكسب فى وسط طول وعدم عيوب وانا اكيد رائيكم اهم من ارى لان انتوا اخواتى بجد واعرف رائيكم اية الصراحة وكمان عاوز اقول مابقاش فى اليابانى والالماتى والفرنساوى الاصلى هى العلامة والتكنولوجيا الى بتتباع واليابانى والحاجات التانية قطع غيار نار نار ومثلا شفرولية كروز كاسيارة فى وسط دول ممتازة كاقطع غيار وسهولة الصيانة ونجاح شفرولية فى الشارع المصرى بس فاكل السيارات فاقيت زى بعض احنا دلوقتى بنفكر فى الاحسن لينا وميضرناش مش علامة وخلاص لان الحياة اتغيرت 180 درجة وشكرا ليكم بجد