قديم 24-11-2011, 01:44 PM
الصورة الرمزية mahshahin
mahshahin mahshahin غير متواجد حالياً

mahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud of
افتراضي رد: استفسار عن السيارة الجديدة BYD G3

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اشرف حمدى مشاهدة المشاركة

الاخ العزيز
شاكر لك تعاونك واطلعت على الملف بالكامل وكان شرح وافى ومفسر وهى بالمواصفات دة مش بطالة ويمكن تكون احسن من الصينى المجمع بمصر لان فى كتير يشتكوا من التقفيل المصرى بس انا طماع شوية كنت حابب اشوف اى حد استعملها او ركبها يدينى اى لمحة عنها فى الاستخدام وما الى ذلك سوف اكون شاكر جدا .....واسف للاطالة ولك شكرى مرة اخرة
بص ياباشا العربية دية مع واحد صاحبي في الشغل لسة جايبها من شهر تقريبا والعربية ماشاء الله عليها فيها أوبشن عالي وفتحة سقف وسمارت كي وتكيف وباور وجنوط سبور واتوماتيك وتقفيل صيني عموما هيكون أحسن من التقفيل المصري ماتورها BYD صيني وعفشتها مطابقة للتويوتا كورلا ..... انا عن نفسي لسة جايب BYD f3 مانيوال فول أوبشن وبسم الله ماشاء الله وماتورها متسوبيشي وعفشتها كورلا ... وفي منها أتوماتيك بفتحة سقف انا عن نفسي أرشحالهاك عن G3 لاني من ملاكها ومجربها وعن الانتشار منتشرة اكتر من ال G3 وربنا يوفقك في الأختيار