قديم 13-02-2009, 12:41 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فيرنا 1600cc

الف مبروك مقدما

و بخصوا الشراء من الوكيل نفسه بيكون افضل من االمعرص طبعا لان الوكيل بيكون ارخص من المعرض بحوالى اقل 2000 جنيه و كمان بيكون العربيه مضمونه ان محدش قربلها غير حضرتك لكن المعرض بيكونوا فاصلين عداد وبيلفوا بالعربيه و لما تشتريها لاقيها لسه العداد زيرو و ده معظم المعارض بيعملوها و طبعا السواقين بيسقوها و بيقولوا هيا عربيه ابويا اللى يشتريها يقى يصلحها علشان كده الوكيل افضل لكن المشكله بتاعته انه بتستنى شهر على ميعاد الاستيلام لكن امعارض بتدفعى و تستلمى على طول
انا عن نفسى استلمت من الوكيل افضل و احسن و انا برجحلك الوكيل

ما فيش تعب ولا حاجه احنا هنا نفيد و نستفيد و مسيى فى يوم هاحتاج حاجه من حضرتك و يبقى كده نا بتفقل على حضرتك لا طبعا و عموما الف شكرا علىالكلام الجميل ده

و بخصوص محمد بيومى اشكرك على جرد التفكير فى شي لمصلحه الاعضاء الف شكرا

احمد ابوزيد

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات