قديم 11-12-2010, 10:24 PM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لماذا لاتستجيب نيسان مصر لشكاوى عملائها وتعمل على حلها؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.Khaled Youssef مشاهدة المشاركة

طبعا يا باشا السبب معروف
وهو الاقبال الشديد على السيارة
لدرجة انها غالبا بتبقى شاحة و مش موجودة
فطبعا هما مش فارق معاهم كام عميل ما دام الباقين بيشتروا
يا راجل دة مش هاين عليهم يغيروا الشكل اللى من سنة 2000!
عن نفسى هما ماهتموش بيا غير لما اشتكيتهم لجهاز حماية المستهلك
عاوز اقول ان المعاملة اختلفت تماما
الاغرب بقى ان نيسان تعتمد مركز زى يونايتد جروب كمركز معتمد!
مركز غرييييييييييييييييييييييي ييييييييييييب!!!!!!!!!!!!
ورهيييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييب!!!! !!!!!!!!!!!!!!!
أهلاًبيك ياد/خالد ....
أولاعايزأقولك انى متابع ماحدث معك فى منذ البدايه وتاثرت بيه جداً وبباقى الاحداث ولكن مشكلتك ليست الوحيده فيبدوا ان مستوى الصيانه والاهتمام بالعملاءقد انخفض نتيجة زيادة المبيعات وكان يجب على الشركه زيادة مراكز الصيانه اوطاقتها الاستيعابيه ورفع كفاءة الفنيين والمهندسين....حتى ولوبعمل دورات فى بلد المنشأ اليابان على الرغم من ان تكنولوجيا السياره ليست معقده لهذا الحد بدلاً من التجريب فى أصحاب السيارات.
بس عايز اسألك سؤال مهم بعد مامر بك من أحداث اذاعاد بك الزمن هل كنت تشترى نفس الماركه؟لانى كنت بالفعل مقدم على شراءها وده سبب مطالعتى لقسم النيسان فى المنتدى.....مع خالص تحياتى....

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"