قديم 25-03-2010, 03:47 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شئت ام ابيت تظل لانوس بطله مصر التى لا تقهر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_o_sakr مشاهدة المشاركة

هى اللانوس عربيه كويسه بس مينفعش اقول عنها بطله لا تقهر, امال لادا تبقى ايه !!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة luckyman مشاهدة المشاركة

لادا عمرها ما كانت على عرش مبيعات عرش السيارات عدة سنوات طويله ودخلت الانوس ومعها اختيارات عدة لكنها اجتازتها بكل تقدير وتفوق لدرجة انة نزلت معها سيارات تتفوق عليها وافضل جودة منها لكن لم يكن لها نصيب فى ظل سعر اللانوس المدروس امثال الكيا سيفيا لدرجة ان اللانسر خفض سعرها لقد احدثت ركود فى اصناف اخرى من السيارات هذة حقائق سواء شئت ام ابيت كمان هى رائدة من خلالها عرفت ىالناس الباور بعكس اللادا
عرفت الناس اريال كهرباء وار بى ام وتكييف وكل الاوبشن اصبح قياسى فيها فئات كتير من المجتمع لم تعرف تلك المسميات وفرتها اللانوس فى حين مع تقديرى للسيارات الاخرى سيارة مثل الفيرنا لم تحقق النجاح المتوقع فى بداية نزولها بسبب اللانووس كذلك وممكن حققت ارقام وتفوقت فى مراحل اخرى بعد 2002 بعد فضيحة ابو الفتوح والاشاعات التى دارت حوله واخذ توكيل بى ام دبليو ولكنها ما لبثت ان لملمت انفاسها ورجعت بقوة جامحة على فكرة كل هذا وانا مش من محبى اللانوس احب فيها صوت محركها فقط احب صوت المحرك على كل السرعات غير كدة لا تلزمنى والذى تكلمت علية سابقا هو عرض للحائق وتاريخ السيارة حتى لا نبخس للشىء قيمتة لكن لو خيرت بين سيارتين اختار الفيرنا
لكن هذا لا يمنع ان اكون محايد حتى لو مش بحب العربية ان اتكلم عليها
يا باشا انا مش بتكلم بجد بخصوص اللادا , انا الى اقصد اقوله ان اللانوس عربيه ناجحه و محققه مبيعات ممتازه و عربيه تعتبر صفقه جيده جداً و لكن امكانياتها فى حدود سعرها, يعنى مش بطله لا تقهر ولا حاجه

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.