قديم 19-06-2013, 03:03 AM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشاكل بالايمجراند خطيره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai 2005 مشاهدة المشاركة

ايه يا محمد الكلام ده دا انت عايز قاعده محترمه معايا كل اللي بتتكلم فيه مش مظبوط او ذو اهميه ؟
البويه روح لمع العربيه بره ب100 جنيه
ولمبه الشيك كبر الجمجمه وحط92 من مكان محترم وخلاص ولا حتي تنور ماتشغلش بالك ما اللانسر كلها لمبه الايرباج بتنور مع نفسها
وبعدين خامات التابلوه زيها زي الفيرنا والاخوات الكوري الحلوين
وبعدين العربيه موديل 2013 متصنعه 2013 مش مخزنه من 2012 مثلا وايه يعني شكل التابلوه مختلف شويه في الموديل الحديث مش قصه ولو عايز تقلب الفوانيس اسموك تعالالي وانا اعملهملك ببلاش يالا ياعم
اول حاجه يعنى ايه مش ذو اهميه وبعدين انا ليه طيب اشترى عربيه زيروووووو واروح ارشها واخسر فى بيعها 8000 او 9000 جنيه وانا مش مقتنع على الكلام الاخير انى افضل اغير فى حجات عربيه زيرو خالص على فكره ومش مقتنع خالص بالكلام ده معلش

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai 2005 مشاهدة المشاركة

الله ينور عليك يابو شهاب كلام مظبوط ومقنع وارجو من الجميع مراعاه سن محمد اشرف وطيش الشباب الصغير اللي بينظر دائما للاشياء متمنيا كمالها واكتافئها كل الشروط
على فكره انا مش مبسوط من التعليق ده على اساس انى جاهل عربيات صح وعلى اساس انى مش عايز الحاجه الى قدامى تكون احسن حاجه صح وعلى اساس برضه انى اخرى اقشر ذره صح مش ده الى انت عايز تقوله

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/