قديم 16-03-2010, 06:40 AM
الصورة الرمزية sa3dawy
sa3dawy sa3dawy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: medical student
هواياتي: carsFREAK

sa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud of
افتراضي رد: كل المعلومات و الاسعار عن لانسر البومة الجديدة

ان مش عارف والله ارد اقول اية فى موضوع المواتير دى ..... ياريت الناس الى انا "مجيبش ربع خبرتهم" دول يتدخلوا ويفهمونى وجهة نظرك فى الموضوع دا ! لانك بتقوول كلام غريب

ثانيا ... الانترا اسرع من الشارك ... دى حاجة مفيهاش نقاش ... وأسال اى حد هيقولك كدا ... واكيد الى انتا شوفتة دا كان عيب فى السائق او ظروف طريق ...
لكن حط الاتنين فى طريق جمب بعض ... وخلى نفس السواق يجربهم ... وهتعرف انا قصدى اية

وبالنسبة للفتيس ...... خلاص ياباشا .. ماشى اربع نقلات ... مش دا موضوعنا (بس هو 5 وياريت حد من خبراء الاعضاء يدخل يأكدلنا الموضوع دا )

وبالنسبة لموضوع الجولف ... انا مش انتا قاعد تتكلم فى اية اصلا ... مش انتا عارف ان الجولف بينزل موديلات ومواتير مختلفة ؟؟؟؟1.4 عادى 80 حصان .....
1.4 tsi 122,140,160 حصان ...
mpi 102 1.6 حصان ....
1.6 fsi 115 حصان ...
1.6 tdi 105 حصان ....
2.0 tsi 210 حصان ....
2.0 tdi 170 حصان ...
2.0 tsi r 270 حصان ...
.والقائمة تستمر .... فمينفش تجيبلى لينك لوحدة من دول وتعمم على كل الجولف ..
الجولف 5 الى نزلت مصر نزلت بالمحرك ال102 حصان ...
والتسارع بتاع المانيوال 11.7 .. والاوتو 13 ثانية

وبعدين مين قال ان الفتيس ال mmt عاجبنى ؟ .... هو فية مشكلة اة .. تتمثل فى ان الفتيس بينقل لوحدة لل n لما بتقف مدد
لكن فى السحب .. الفتيس زى الفل .. و 5 نقلات كمان

انا برضة مش فاهم قصدك ... انتا تقصد الاوكتافيا تسبق الكورولا ؟؟ .... انا مش هرد

بالنسبة للسوبارو اقصد اتقل فى الجرى

وبرضة انتا فى النهاية بتحاول تثبت ان ميتسوبيشى احسن من تويوتا ؟؟؟ .. وبعدين انتا بتقارن حجم مبيعات شركة عملاقة بتعمل كل انواع واحجام العربيات بشركة فرع من فروع فولكس فاجن بيعمل سوبركارز بس ... مش فاهم تقصد اية بردو

انا اصلا من المنصورة يا مان .. لو تحب نتقابل فى اى وقت ... ابعتلى على الخاص