قديم 12-01-2012, 12:32 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استعدل الجنوط فين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Felefel Ahmed مشاهدة المشاركة

الجنط مينفعش تعدله عند بتاع كاوتش لازم عند واحد بتاع تصليح جنوط علشان يظبط ميزان ميه علي القطر كله (أي عوجه بسيطه تبرجل العربيه)
بتوع تصليح كاوتش

- الأسكندريه ( ميدان كابو فى الحضره أسمه الحاج محمود) لو جنط عادي 30 جنيه لو نيكل 90 جنيه
- القاهره (شارع الملك الصالح من الكرنيش أسمه مينا زي ما شارو قالك) جنط عادي 20 جنيه الي 25 جنيه النيكل عملته ب 70 جنيه
استاذي الفاضل شكرا علي الرد انا ان شاء الله هاروح الملك الصالح بس عاوز تفاصيل اكتر لو تقدر هياخد وقت اد ايه هو اللي بيفك الكاوتش ويركبه تاني ولا هل ممكن يكشف علي الجنوط كلها لو انا مش متأكد منها هل بيعالج الصدأ اللي في الجنط اصل انا بعد مبرصص العربية بتبرجل بعد 160 مع ان الكاوتش والعفشة جداد وشكرا

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات