قديم 21-10-2008, 11:49 AM
ahmed_su ahmed_su غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
التخصص العملى: IT Consultant Engineer

ahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشكلة مع توكيل Eit - رب ضرة نافعة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد خيرى حسن مشاهدة المشاركة

والله ياأحمد انا فكرت فى الموضوع وداخلى شعور انك تعمل مع وكيل كيا قد يكون هذا الاحساس صح او خطء
الله اعلم
احتراماتى
والله يا محمد كل واحد حر فى اعتقاده وشعوره الداخلى انا مش هقدر اغير فيه حاجة

بس كل اللى اقدر اقولهولك انى بقول الحقيقة ... لحضرتك ان تصدقها او لا تصدقها ptmnlo123per144

انا ياسيدى لا اعمل بتوكيل كيا ولاكنت بفكر اشتري كيا ولا اى عربية كورى اصلا ptmnlo123per195

وكنت بافكر اجيب صنى او لانسر بس سبحان الله النصيب (فيه موضوع عن حيرتى فى الاختيار بين الصنى واللانسر هبقى اضيفه فى المنتدى)

وهنا فى المنتدى الواحد استفاد من خبرات الناس الرائعة وحبيت اضيف تجربتى لعلها تفيد اى من الاعضاء (ونقلتها لكم بكل امانة ) يعنى اضافتنا هنا لتبدل الخبرات

ولعلك تلاحظ انى فى اغلب مشاركاتى كنت بحكى تجربتى ولا قولت لحد اشترى عربية كيا اوغيرها

وياريتنى كنت شغال معهم على الاقل مكنتش دفعت ده كله ptmnlo123per111

وتقبل تحياتى