الموضوع: انواع الفرامل
قديم 05-11-2009, 03:13 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الفرامل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pro mada مشاهدة المشاركة

هو حضرتك متضايق اوي كده ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اولا انا مختش بالي اني كتبت المشاركه غلط فعدلتها و انا افتكرت انك شوفتها بعد التعديل فعشان كده قولتلك بص كويس علي كلامي و انا مكنتش اعرف انك شوفت المشاركه قبل ما تتعدل بالرغم اني عدلتها علي طول

ثانيا : المعلومات اللي عندي من المنتدي ده اللي حضرتك عايز تحكم الاعضاء بتوعه

الخلاصه لو عايز تخلي الاعضاء يقولوا رأيهم مفيش مشكله عندي
بس انا خايف ان الموضوع يتحول لخلاف شخصي و لو حضرتك متابع في بعض الاعضاء شتمتني عشان اختلفت معاهم في الرأي ( انا مش قصدي حاجه عليك و الله بس انا خايف من الاعضاء التانيين ) حضرتك و نعم الاخ اللي بيختلف مع اخوه و انا اول مره اخش جدال مع حد محترم زي حضرتك و مفيش مشاكل من اي حاجه و لو عايز تحكم الاعضاء حكمهم
يا باشا انا مش مضايق اضايق ليه كل واحد عنده رأيه و هو حر فيه بس انا اتعلمت من تجربة المنتديات اني لما اشوف معلومة غلط اصلحها بس مش اكتر و انا مش جديد انا في حوارات العربيات من 5 سنين فا الحمد لله عندي اساسيات و كمية معلومات تخليني اعرف انا بتكلم في ايه

و انا خدت سكرين شوت و ورتهالك عشان انت كتبت اني مبصتش علي كلامك كويس فا بقولك بس اني قريت

مش مشكلة يا باشا المعلومة منين و ادي واحد من فطاحل المنتدي حازم خضر و هو ليه خبرة بالميكانيكا اكتر مني و اهو رد و اكيد حضرتك شوفت رده

و متخافش مفيش خلافات ولا حاجة ده اختلاف رأي مش اكتر

و هما بيقولو رايهم في الموضوع اهو

IBIZA