قديم 05-11-2008, 07:12 PM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طعنة في قلب "رينو" (ميجان بالتحديد)

يا بايو سلامو عليكو الاول

اولا بحييك على اختيار عنوان الموضوع (طعنه فى قلب رينو) وميجان بالتحديد
ينفع عنوان مسلسل او فيلم بوليسى على فكرة انا مش بتريق ولا حاجه

ثانيا انا حاسس انك بالفعل مش موفق مع العربيه الميجان وبتتحامل عليها اوى من خلال مواضيع سابقه
وده مش عيب فيك ولا فيها لأنها مع ناس كتييير مش بيشتكوا منها ومع ناس كتير برضه بيشتكوا منها
يعنى انا مثلا معايا ستروين xsara 2 كنت عاوز اولع فيها من فترة دلوقتى بقت حياتى وبحبها اكتر منك
لما عرفت مراكز بتصلح زى التوكيل واحسن وارخص وهى نفس البيجو ال307 فى كل حاجه اطمنت وبقيت
موفق معاها جدا جدا.
العربيه يا هانى زى الجواز ممكن جدا تبقى انت كويس والعروسه مش تمام تبقى الحياة اعوذ بالله
وممكن تبقى الميجان أأقصد العروسه كويسه والعريس مش تمام تبقى الجوازة مش موفقه...

أخر القول ياباشا شفلك حل يا تطلقها يا تخلعك يا تطلبها فى بيت الطاعه وبعدين ماانت متجوز عليها ينفع كده
يا عم هانى