قديم 23-07-2012, 10:53 AM
الصورة الرمزية Tota El Masry
Tota El Masry Tota El Masry غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندسة
التخصص العملى: هندسة المنسوجات

Tota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشكلة و محتاجة ليها حل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.Mustafa مشاهدة المشاركة

بالنسبة للإيموبليزر .. أنا رأيي انه حاجة حلوة مش وحشة ..

لكن مش مؤمن بيه .. انا مؤمن ان الحامي و الحافظ هو الله .. بس أدينا بناخد بالأسباب
ونعم بالله
فعلاً والله أنا نفدت من الموت كذا مرة لدرجة إن شجرة وقعت على ميكروباص كنت راكباه في إشارة القصر العيني و غرقت زجاج لأني كنت راكبة في الأمام بعد ما نزلت فوجئت بإن اللي وقع ده كان فرع صغير و باقي الشجرة وقع خلف الميكروباص بالضبط لا حول و لا قوة إلا بالله لا قدر الله نجينا من الموت جميعاً باعجوبة الشجر كان قطرها متر تقريباً
حتى ربنا نجاني من حادثتين تفجيرات إرهابية في التحرير بدون مغالاة أتأخرت عن ميعادي مرة و المرة التانية شيء إلهي دفعني ما أروحش و أشتري مسلتزمات للكلية من وسط البلد بعد نصف ساعة و هي بالضبط مقدار مشواري للتحرير فوجئت بالحادثة بتاعت تفجير عبد المنعم رياض مكان ما كنت رايحة أركب
اللهم لك الحمد و الشكر على نعمك ظاهرة و باطنة
اللهم إني استودعتك أهلى و مالي و كل ما رزقتني في الدنيا فاحفظهم لي و ردهم لي ساليمن و أنت خي الحافظين
و الحمد لله رب العاليمن و سلام على خير المرسلين محمد بن عبد الله صل الله عليه و سلم
جزيتم الفردوس الأعلى بالتذكرة دكتور مصطفى و جعلكم الله من عباده الصالحين دوماً