قديم 15-09-2009, 08:13 PM
waelbaha waelbaha غير متواجد حالياً

waelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud of
افتراضي رد: هام جدا بخصوص البريليانس frv

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة POP EL GAMED مشاهدة المشاركة

حضرتك ممكن تنتظر رأى الاستاذ خالد
وهو معاه العربيه ال1300 ووالده معاه ال1600
يعنى يقدر يحكملك على الاتنين واكيد اللى بيمتلك عربيتين من نفس الموديل اكيد هيواجه اى مشكله وهيبقى اوضح فى كلامه
وانا هحاول اخليه يجاوب حضرتك فى اقرب فرصه

الف شكر ليك يا استاذ بوب وفي انتظار رد الاستاذ خالد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mada pro مشاهدة المشاركة

1- الافضل انك تجيبها بكماليتها الاصلي ( اصلها هتفرق اوي ما كله صيني )ptmnlo123per172
2- العربيه لسه جديده و محدش يقدر يحكم عليها ( لسلها 25 سنه ولا حاجه عشان تنتشر )ptmnlo123per111
3- معرفش حد جايبها والله ( انا مبعرفش ناس بتركب صيني هههههه )
4- في نفس الفئه السعريه لانوس ب 70 الف كامله عاده ......... فيرنا 1600 ب 68 الف عاده برضه ......... فيات بونتو 1200 سي سي ( مش 1300 ) ب72 الف كامله عاده (في حاجات تانيه كتير بس ده اللي جاي في دماغي دلوقتي )
5- تكنولوجيا يعني اشراف من شركه ميتسوبيشي خلال تصنيع المحرك بس الخامات صيني اما كلمه محرك ميتسوبيشي من غير كلمه تكنولوجيا يعني شارين المحرك من ميتسوبيشي و حطينه في العربيه ( يعني تكنولوجيا و خامات ياباني ) و العربيه دي تكنولوجيا ميتسوبيشي و بس ( خامات وتصنيع صيني )ptmnlo123per1106
6- الشاسيه مفيهوش خربشه او خبطه و التابلوه يكون سليم و فرش الشنطه تمام و تجرب كل حاجه فيها ( المحرك والتكييف و الازاز الكهربا و كل حاجه ) و طبعا المساحات الخ الخ الخ وتاخد معاك حد بيفهم في العربيات (هااااااااام جدا )
7- لو هتشتري يبقي تشتري من التوكيل احسن و موضوع التقسيط اسال عليه هناك بس طبعا لو قسط معاهم يبقي ميه ميه ( الفايده 4 % بس )
انا معرفش حاجه تانيه ومن الواضح في ردودي اني منصحكش تجيب حتي موبايل صيني
و لا تنسي صلاه الاستخاره

اشكرك يا استاذ مادا على ردك ومعلوماتك القيمه