قديم 23-02-2010, 03:28 PM
الصورة الرمزية hossamhussein0
hossamhussein0 hossamhussein0 غير متواجد حالياً
من انا؟: مهووس بالعربيات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: العربيات

hossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant future
ماروتي 2010 بالكماليات

السلام عليكم

اود أولا أن اشكركم علي المنتدي الرائع ،،،

أنا جاد في قرار شراء سيارة ماروتي و محتار اجيب كسر زيرو 2009 أو 2010 و يبقي الواحد وفر في الثمن 5000 - 6000 علي الاقل أم اجيبها زيرو و اريح دماغي و أقسط الفرق ( كل المبلغ المتاح 30000 ج ) ،أنا حابب اشاركم الموضوع نظرا لخبرتكم الكبيرة ، هل سمعتم عن الموديل الحالي 2010 ( بالكماليات) هل من احد يعرف سعره و ما هي الكماليات و هل هو شكل جديد (الموجود في موقع الشركة الهندي علي الانترنت فوانيسه مختلفة عن الشكل المعروف عندنا ) أم أن الوكيل يواصل سرقتنا و يبيع الشكل القديم علي أنه موديل السنة ؟ يا تري ما هي فترة الضمان (كم و سنوات) و هل ترون سيادتكم أنها سوف تكون احسن و لا اشتري ديهاتسو ميرا 1998 مكيفة احسن أو الجيلي موديل 2005 علما بان سعرهم يعادل الماروتي 2008 فبريكه عداد في حدود 15000 - 20000 كم ؟؟؟؟

بجد أنا محتار جدا جدا و عاوز راي حد فاهم زي حضراتكم و اتمني الاهتمام و الرد خاصة و انني عضو جديد في منتداكم الرائع