قديم 10-08-2010, 04:30 AM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لأول مرة فى مصر : خليها تصدى وموديلها يعدى .. حملة تخفيض اسعار السيارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bam8572 مشاهدة المشاركة

فى السعودية عمرهم ماتوقعهوا انها تنزل ريال واحد واديك شايف دلوقتى وصلوا لإيه

ربنا يخليك

بص ياغالى الراجل اخطأ بالفعل انا علقت على الجزأية الخاصة بالموضوع فقط

اللى مش عاجبه حاجة ياجماعة يعمل تبليغ عن الرد نفسه ويطالب بحذف الرد نفسه دون المساس بالموضوع

ياحضرة انا معلقتش على كلام الاخ اللى بيسئ فيه لمصر نهائى انا علقت على كلام مصلحة الجمارك وخلافه لاكن انا مقصدش اوافقه فى الكلام بتاع مصر دا نهائى وفضلت انى معلقش عليه عشان الموضوع مش ياخد مسار تانى وبعدين زى ماقلت للأخ الى سبق حضرتك
اضغط على علامة التعجب وبلغ عن رده طلاما مش عاجبك ايه المشكلة فى كدا ؟

بإذن الله لو كل واحد تولى صرف 10 جنيه فقط لاغير هيطبع له فوق ال 100 ورقة مع كتابة فى الورقة ان لو حد قدر يطبع بردو مفيش مشكلة انا هكتب حجات ممتازة فى أقرب وقت عشان تحس الجميع انه لازم يساهم معانا واظن واحد بيشترى عربية بألوفات لما يصرف 10 ولا 20 جنيه دعاية ويجيب عربية ارخص كام ألف دا غير كمان لو حد يعرفه او صديق او اخ او ابن او خلافه هيشترى هو كمان

--

الاخ اللى غلط فى حق البلد انا مش معاك نهائى ومكنتش عاوز اعلق على كلامك عشان الموضوع مش ياخد مسار تانى لاكن للأسف ناس فتحت الموضوع

بطلب من حضرتك بعد اذنك تعديل ردكـ
والله أنا من اول اللى عايز أشترك معاك لأن الموضوع فعلا مهم الجمارك شدة أوى أوى و والله أنا نفسى كنت أجيب عربية من بورسعيد مستعمل لكن أوقفوه حتى الموضوع ده